Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wtf, eg syntes fx10 var det beste ff spillet til nå! :cry:

men en remake av 7'ern hadde blitt det beste spillet i verden, garantert!  :thumbup:

9472765[/snapback]

 

Joda, tieren var bra, men... Det beste? lol

 

Min største spillskuffelse... Det aner jeg ikke. Kanskje... Lost in Blue?

 

Forresten, FX10 kan forvirre litt for de som ikke tyder like lett som meg :thumbup:

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Det meste jeg skriver her skuffer meg på grunn av spillets korthet eller liknende, hvis jeg blir skuffet var ofte spillet bra, så det betyr ikke alle spilla her var dårlige etter min mening.

 

Halo 2 hadde en lite tilfredsstillende campaign. Spesielt slutten var ille.

Oddworld strangers wrath hadde også veldig lite tilfredsstillende sisteboss og ending.

 

Jeg synes også at begge half-life spilla var litt for korte, og hadde litt for svak AI og musikk i forhold til hypen spillet har. Men jeg syntes fortsatt at half-life 2 var fantastisk.

 

Metroid prime: hunters var en stor skuffelse for meg, ble veldig fort lei av spillet og jeg tror at det må være det spillet som har fått høyest score på gamerangkings, men som jeg likevel gav opp med fort rett og slett på grunn av at det var så kjedelig.

 

Wii var også en liten skuffelse, jeg ble også skuffa etter anmeldelsene til red steel (fikk spillet et halvt år etterpå, men hadde da ikke så store forhåpninger og ble ikke skuffa), siden jeg hadde sett noen fantastiske bullshot-filmer som svidde drømmer om fekting med en wii-mote inn i hodet mitt.

 

Egentlig når jeg tenker over det blir jeg sjelden skuffet over et spill, selv om jeg ser får meg at noe er mye bedre enn det det faktisk var når jeg prøvde det. Men jeg kan noen ganger føle meg utilfreds og tom når jeg har runda et spill.

 

Forstod meg heller aldri på alle kameratene mine som spilte GW, jeg kjøpte det selv siden alle andre spilte det men kom ikke inn i det selv, og ble ikke solgt av 14-dagers prøvetiden i WoW heller.

 

Det nyeste james bond spillet er en skuffelse til alle andre som er gitt ut hittil også :nei:

Endret av gormers
Lenke til kommentar

den største skuffelsen er Deus Ex 2, klarte/orket ikke å spille i gjennom det engang...

 

på andreplass kommer vel Resident Evil 4 portet over på PC...

ingen mus, dårlig grafikk, og en generell følelse av en porting som må ha skjedd over en kald pizza og uerfarene skomakere...

 

Heroes of Might and Magic 4, det var så lite likt 3eren..

(tok seg opp med 5eren da)

 

EDIT: glemte 3dje plassen

Endret av emva
Lenke til kommentar

GRAW - Samme grunn som Oblivion. Kommer aldri mer til å kjøpe taktiske skytespill i tredjeperson :p Skjønner at det skal være "realistisk", men var for mye sniking og hjemme seg enn action.

9472616[/snapback]

 

Tull, Det er slik Ghost Recon skal være. Spillet var en ekte fuck up i mine øyne. Ingen realisme, ingen sniking og bare bullshit action som sugde.

Lenke til kommentar
Deus Ex 2. at gamespot klarte å gi dette spillet nesten samme karakter som #1 er litt spesielt.

9470189[/snapback]

Er det? Jeg synes 2'eren var mye bedre enn eneren.

9470224[/snapback]

 

AH! atte.. gargh! menne! Neeeei!

 

Se, mor, atter synger solen.

 

Flimze gru. Nippetyfooz.

 

Boom!

 

Sånn. Muskelkrampene begynner å miste taket, jeg kravlet meg akkurat ut av fosterstillingen jeg automagisk ble hensatt til da jeg leste *grøss* påstanden. Enten har vi vidt forskjellige kriterier for hva som gjør et godt spill, eller så er det der et grusomt og ondskapsfult forsøk på å skade sarte sjeler som min ved å komme med ufine spøker.

Lenke til kommentar

Hmm, det spillet jeg har blitt mest skuffet over er vel nylig lanserte BioShock - etter å ha pløyd gjennom titalls av sniktitter var spillet jeg endte opp med noe ganske annet en hva jeg hadde forventet. Kan ærlig talt ikke skjønne hvorfor det har fått så enormt god kritikk, ja - det er veldig godt spill, men ikke på langt nær et 10/10 spill.

Lenke til kommentar

Helt enig.

 

Det er mye bra her, men full pott blir for mye. Haddet selv valgt 8 av 10.

 

Det jeg trekker ned for er litt for mye Doom 3 både grafikk messig og spillmessig (da mener jeg plastikk aktig grafikk og for mye kaos plaffing rundt seg i trange ganger)

 

Jeg gir spillet fortsatt en god score, men 10 av 10 - nope

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Guild Wars

 

Har en gjeng venner som spiller, mest for pve delen sin skyld av en eller annen grunn. Jeg prøver om og om igjen å like spillet, tvinger meg til å spille men klarer ikke like spillet samme hvor mye jeg prøver, har hatt det vel snart 2år nå og jeg har installert og avinstallert spillet sikkert 10 ganger. Har vel egentlig gitt opp nå, klarer ikke interfacen, styringen, og spillet generelt dessverre :(

Lenke til kommentar

STALKER er et helt OK spill, men har ikke mange rollespill elementene i seg. Det skuffet meg en del, spesielt side de tok vekk kjøretøy fra spillet, noe jeg tror hadde vært noe å ha siden det er såpass stort og det tar kjedsommelig lange tider å gå fra et punkt til et annet bare for å gjøre et oppdrag, eller dø.

Lenke til kommentar
STALKER er et helt OK spill, men har ikke mange rollespill elementene i seg. Det skuffet meg en del, spesielt side de tok vekk kjøretøy fra spillet, noe jeg tror hadde vært noe å ha siden det er såpass stort og det tar kjedsommelig lange tider å gå fra et punkt til et annet bare for å gjøre et oppdrag, eller dø.

9506521[/snapback]

 

Ok, Da blir det nok ikke noe kjøp av dette. :nei:

 

Vente og se om noen flinke moddere der ute kan få gjort noe med dette kjøretøyet, hehe.

 

Men O.T.

 

Pet spillet på facebook er desidert det mest latterlige spillet jeg noengang har sett.

:tease:

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar

S.T.A.L.K.E.R var tydligvis ikke ok en gang for meg, oppdragene jeg fikk til å starte med var døds kjedelige - gadd ikke få med meg poenget med dem en gang, personene så kjedelige at jeg ikke husket navn eller hva de haddet sagt. Pinlig dårlig grafikk og fysikk (på dine våpen og alle fiendene jeg så på den korte tiden jeg har spilt).

 

Vet at det finnes en del som faktisk liker det, men er ganske sikker på at de måtte kjempe godt for å klare å like det :)

 

Nei, i steden for å utsette det til det uendlige burdet de lagt det på is, evnt gitt ut spillet i et annet navn og startet på scratch med ny teknologi på Stalker.

 

Det spillet samlet støv rimelig fort ja.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Deus Ex 2. at gamespot klarte å gi dette spillet nesten samme karakter som #1 er litt spesielt.

9470189[/snapback]

Er det? Jeg synes 2'eren var mye bedre enn eneren.

9470224[/snapback]

 

AH! atte.. gargh! menne! Neeeei!

 

Se, mor, atter synger solen.

 

Flimze gru. Nippetyfooz.

 

Boom!

 

Sånn. Muskelkrampene begynner å miste taket, jeg kravlet meg akkurat ut av fosterstillingen jeg automagisk ble hensatt til da jeg leste *grøss* påstanden. Enten har vi vidt forskjellige kriterier for hva som gjør et godt spill, eller så er det der et grusomt og ondskapsfult forsøk på å skade sarte sjeler som min ved å komme med ufine spøker.

9477705[/snapback]

 

Du er ikke alene, jeg trodde galleblæra skulle dra fram akimbo hagler og gå løs på levra mi da jeg leste det der...

 

Riktignok var ikke DeusEx2 så stor skuffelse for meg, jeg hadde liksom sett for meg at det kom til å bli sånn, alle de gode gamle gutta fra orginalen var borte eller pressa inn under et stort hierarki av "art directors" og "PR Managers"osv osv.

 

Største skuffelsen for meg var nok Chrono Cross. Jeg mener, Chrono Trigger var et av de spilla jeg siden mine guttedager har helligholdt som det nermeste man kommer en gral innen action/adventure/rpg spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...