Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere MÅ ha spillet på release datoen så er lefdal/elkjøp et dårlig valg ja.Mine erfaringer er at spillet kommer alt fra dagen etter til 3-4 dager etter release.

Sist jeg bestilte fra de så fikk jeg heavy rain dagen etter......samme med avatar blu-ray som kom i går.Kanskje de har blitt litt bedre?

Lenke til kommentar

Bestilte Red Dead Redemption hos elkjop til 299 tidligere i dag. Var innom senere, og fant ut at de nå hadde lagt ut også Red Dead Redemption limited edition til også 299. Merkelige saker... Det ble til at jeg kjøpte limited edition også, så får jeg heller bytte standardutgaven.

Endret av kristian04
Lenke til kommentar

Bestilte Red Dead Redemption hos elkjop til 299 tidligere i dag. Var innom senere, og fant ut at de nå hadde lagt ut også Red Dead Redemption limited edition til også 299. Merkelige saker... Det ble til at jeg kjøpte limited edition også, så får jeg heller bytte standardutgaven.

 

Send en mail, så fikser de det iløpet av et par timer!

Lenke til kommentar

Spekulerer på å forhåndsbestille dette fra Elkjøp nå som det er billig. Likevel er jeg litt usikker på spillet, og kunne likt noen anmeldelser før jeg bestemmer meg. Men helgetilbudet varer sikkert bare denne helgen. Hvordan er det med å avbestille fra Elkjøp ett par dager før release? Noen som vet om det går bra?

Lenke til kommentar

Folk er virkelig blenda av hypen. Går endel rykter i industrien om at spillet kan være en liten flopp. Under utvikling i 6 år, noen kilder hevder under dårlig ledelse, derfor spillet ikke har blitt ferdig, og det var fortsatt litt av et rot i fjor. Så blir imponert hvis de faktisk har fiksa det opp og at det blir spillet alle håper og tror det blir.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er omvendt. Om de jeg kjenner som driver med spill er ikke interessen for RDR stor,(nå er mange av disse CODMW2 fanatikere, så bør kanskje ikke telles med men)men de som jeg kjenner som tror dette spillet blir bra er de som faktisk har greie på spill.

Lenke til kommentar

Det kan ikke bli dårligere enn 1'ern, som de kjøpte opp av capcom og lappa sammen til et slags spill.

 

Det jeg har troen på er at de nettopp har brukt lang tid på spillet og at de har henta inn en del folk fra utviklingsteamet som jobbet på GtaIV. Håper bare ikke at du må ut med fettere og kusiner annethvert minutt for å spille dart i saloonen ;)

 

Det jeg har lest av previews og first-looks har bidratt til at jeg SKAL ha spillet.

Lenke til kommentar

Bestillte vanlige utgaven fra Elkjøp på Fredag. Sa fant jeg ut i dag at de solgte LE til samme pris.. :wallbash: Litt ergelig egentlig. Sendte en avbestillingsmail i sta, så får man se hva som hender. Kan godt hende de roter det til og avbestiller Limited Edition istedet :roll:. Men skal vel mye til i og med at jeg har gitt de riktig ordrenummer, samt navn på produkt og bestillingsdato.

Lenke til kommentar

Det kan ikke bli dårligere enn 1'ern, som de kjøpte opp av capcom og lappa sammen til et slags spill.

 

Det jeg har troen på er at de nettopp har brukt lang tid på spillet og at de har henta inn en del folk fra utviklingsteamet som jobbet på GtaIV. Håper bare ikke at du må ut med fettere og kusiner annethvert minutt for å spille dart i saloonen ;)

 

Det jeg har lest av previews og first-looks har bidratt til at jeg SKAL ha spillet.

Går greit å gå ut med fettere i blant, i dette spillet har vi i allefall fordelen at de ikke kan ringe oss ;)

Lenke til kommentar

Det kan ikke bli dårligere enn 1'ern, som de kjøpte opp av capcom og lappa sammen til et slags spill.

 

Det jeg har troen på er at de nettopp har brukt lang tid på spillet og at de har henta inn en del folk fra utviklingsteamet som jobbet på GtaIV. Håper bare ikke at du må ut med fettere og kusiner annethvert minutt for å spille dart i saloonen ;)

 

Det jeg har lest av previews og first-looks har bidratt til at jeg SKAL ha spillet.

Går greit å gå ut med fettere i blant, i dette spillet har vi i allefall fordelen at de ikke kan ringe oss ;)

 

Hadde da telegraf på den tiden, så kan hende Rockstar har ordnet noe der :!:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...