Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De sier at spillet må selge 4 millioner kopier for å tjene tilbake alle pengene de har brukt på utviklinga av spillet, selv om 4 millioner aldri vil skje, tror jeg spillet vil selge godt, det har fått mye oppmerksomhet og ALLE spill butikker jeg har vært i har nå mulighet for fårhåndsbestilling, det står et kover av spillet i hylla også står det forhåndbestill nå osv.

Lenke til kommentar

Grunnen til jeg ikke tror at spillet vil selge mindre enn 4 millioner er at spill som uncharted 2 har så langt solgt 3.5 millioner og er mer kjent, er mer main stream osv.

 

Tror ikke et western spill vil være main steam nok til å selge over 4 millioner, kanskje 3 viss de er heldige.

 

 

Jeg tror dette spillet vil bli en total flopp. Det er på grunn av at folk flest vil helst være indianere. Det er ingen som vil bli cowboy's for det er helt politisk ukorrekt. Merk mine ord..

 

Tull folk flest vil ikke være indianre, de vil være westen helter/antihelter fra filmer og få av dem er indianere.

 

Det er det samme som å si at alle western filmer vil floppe fordi hovedrollen ikke er en indianer

Lenke til kommentar

Grunnen til jeg ikke tror at spillet vil selge mindre enn 4 millioner er at spill som uncharted 2 har så langt solgt 3.5 millioner og er mer kjent, er mer main stream osv.

 

Tror ikke et western spill vil være main steam nok til å selge over 4 millioner, kanskje 3 viss de er heldige.

 

 

Jeg tror dette spillet vil bli en total flopp. Det er på grunn av at folk flest vil helst være indianere. Det er ingen som vil bli cowboy's for det er helt politisk ukorrekt. Merk mine ord..

 

Tull folk flest vil ikke være indianre, de vil være westen helter/antihelter fra filmer og få av dem er indianere.

 

Det er det samme som å si at alle western filmer vil floppe fordi hovedrollen ikke er en indianer

 

Er temmelig sikker på at han var sarkastisk :p

 

Men uansett, Uncharted kom kun til PS3, RDR kommer til både X360 og PS3. RDR er som du sier et relativt lite kjent spill, men de har en veldig kjent utgiver. Rockstar fungerer som et kvalitetsstempel og de kan selge mange kopier bare på GTA effekten.

Lenke til kommentar

De sier at spillet må selge 4 millioner kopier for å tjene tilbake alle pengene de har brukt på utviklinga av spillet, selv om 4 millioner aldri vil skje, tror jeg spillet vil selge godt, det har fått mye oppmerksomhet og ALLE spill butikker jeg har vært i har nå mulighet for fårhåndsbestilling, det står et kover av spillet i hylla også står det forhåndbestill nå osv.

 

Nei, de trenger faktisk å selge 5 millioner for å tjene penger. Men på den annen side trenger de ikke å tjene noe som helst. Alt de trenger er å bevise at de kan lage et topp spill. :)

 

http://www.strategyinformer.com/news/6633/red-dead-redemption-needs-5m-sales-to-recoup-its-development

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...