Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt, du skal fylle opp den blå baren du ser til høyre - den røde er fienden sin. Du kan velge å spraye over hele karen, men dette vil ikke alltid være så veldig effektivt. Om du holder siktet over en vital kroppsdel - feks hodet eller brystet, og venter til siktet blir hvitt (bedre treffsikkerhet), for så å plassere skuddet, vil dette fylle baren mye mer enn random skudd i magen, og du vil vinne duellen.

 

Men hvordan plasserer man skuddet? Må jeg gjøre noe da? Eller skal jeg kun markere?

Lenke til kommentar

Som sagt, du skal fylle opp den blå baren du ser til høyre - den røde er fienden sin. Du kan velge å spraye over hele karen, men dette vil ikke alltid være så veldig effektivt. Om du holder siktet over en vital kroppsdel - feks hodet eller brystet, og venter til siktet blir hvitt (bedre treffsikkerhet), for så å plassere skuddet, vil dette fylle baren mye mer enn random skudd i magen, og du vil vinne duellen.

 

Men hvordan plasserer man skuddet? Må jeg gjøre noe da? Eller skal jeg kun markere?

 

Bare markere, du kan ikke velge når han skal skyte.

Lenke til kommentar

Fikk endelig tak i spillet i går, og ut på hesteryggen bar det. Artigste spillet jeg har prøvd på lenge.

 

Det første jeg gjorde etter begynnelsen av spillet var å møte på 2 karer som løp etter en annen kar og gjorde så godt de kunne for å ende hans dager. Jeg tenkte jeg fikk hjelpe stakkaren som var ubevepnet og plaffet begge angriperne i fjeset et par ganger med revolveren.

 

POFF YOU ARE NOW WANTED FOR ASSULTING A MAN OF THE LAW. uh oh.

 

Laster inn forrige save og tusler rundt i byen, kjøper en avis som jeg leser før jeg ser wanted plakaten på veggen. Plukker ned plakaten kikker på den og tusler videre. Knappe to minutter etterpå drar jeg kjensel på en kar som står utenfor baren i byen. Jeg går bort og dobbeltsjekker plakaten, ganske riktig, dette er kjeltringen. Han har ikke trukket våpen eller liknende så jeg tenker at den beste måten å dra han med til sherriffen på er å gi han en real omgang juling slik at jeg ikke tar livet av ham.

 

Etter det første slaget har jeg plutselig både han og kameraten hans mot meg. Slåss mot dem i 10 minutter før jeg det begynner å streife meg at jeg kanskje gjør noe feil. Jeg trekker ut kniven for å ende slossingen raskere. Da trekker de også selvsagt knivene sine. Jeg løper.

 

Snur etter å ha løpt litt unna og trekker seksløperen og setter et skudd i beinet på den ene karen som faller over ende. Kameraten har da fått nok spenning og stikker av. Kjeltringen vrir seg på bakken før han trekker sitt eget våpen og skyter etter meg. Jeg sette enda en kule i andre beinet og tenker at nå må han vel gi seg snart. Men neida. En kule i panna senere og jeg venter på å få en bekreftelse på at jeg har gjort noe galt eller riktig.

 

Ingenting skjer. Jeg kikker meg rundt og legger da merke til 2 til som likner veldig på kjeltringen fra wanted plaketen. *Facepalm*

 

Stakkaren som jeg da har dengt i 10 minutter og skutt 3 ganger hadde ikke gjort noen værdens ting. Han liknet bare på fyren på wanted posteren.

Lenke til kommentar

Som sagt, du skal fylle opp den blå baren du ser til høyre - den røde er fienden sin. Du kan velge å spraye over hele karen, men dette vil ikke alltid være så veldig effektivt. Om du holder siktet over en vital kroppsdel - feks hodet eller brystet, og venter til siktet blir hvitt (bedre treffsikkerhet), for så å plassere skuddet, vil dette fylle baren mye mer enn random skudd i magen, og du vil vinne duellen.

 

Men hvordan plasserer man skuddet? Må jeg gjøre noe da? Eller skal jeg kun markere?

 

Bare markere, du kan ikke velge når han skal skyte.

 

 

*Søk i tråd* Er vel 4 poster elns som forklarer i detalj hvordan man gjør dette..

 

Når det er sagt: Starta spillet på nytt og hadde første duellen nå nylig. Herregud så god tid man har i starten he he. Her i detalj:

(Duellen starter) Jeg sikter inn på hatten til fyren og trykker skyteknappen. En markør på hatten hans og min blå bar er mer enn halvfull. Etter noen sekunder finner han ut at han kanskje skal trekke pistolen sin og tar tak i den. Da sikter jeg inn neste skudd på pistolen i handa hans og planter en markør til. To skudd og helt full blå bar = win thumbup.gif

 

 

Et lite hint: Hele duellen går på prebestemt tid. Selv om du spammer hele magasinet på 1 sekund så må du fortsatt vente på at AI'en skyter. Du har mao ganske god tid, men du skjønner det først når du har spilt igjennom spillet og starter om igjen og får første duellen..

Lenke til kommentar

noen som vet om en eller annen butikk i bergensområdet har endelig fått RDR PS3 inn på lager? har ventet i ca 3 uker nåå****

 

Spaceworld på Bystasjonen hadde noen eksemplarer i går.

 

Edit: Men hvis du har ventet i tre uker kan du ikke ha fulgt mye med. Det er mange butikker som har hatt det inne, men de fleste er nok utsolgt igjen nå.

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

Fikk det endelig i går:D, ventet lenge.. hadde en artig opplevelse der en eller annen prøve seg, jeg gadd ikke slå tilbake så jeg prøvde å komme meg på hesten og ri vekk, men det ville han ikke så hver gang jeg klatret på hesten så dro han meg av.. Ble så irretert at jeg bant han fast med lassoen, heiv han på hesten og ridde ut til vildmarken, der jeg la han fra meg og dysjet han med "lokkemat". plutselig en 3-4 sekunder senere kom en fjell-løve springene.. hahaaha morsomt spill

Lenke til kommentar

Fikk det endelig i går:D, ventet lenge.. hadde en artig opplevelse der en eller annen prøve seg, jeg gadd ikke slå tilbake så jeg prøvde å komme meg på hesten og ri vekk, men det ville han ikke så hver gang jeg klatret på hesten så dro han meg av.. Ble så irretert at jeg bant han fast med lassoen, heiv han på hesten og ridde ut til vildmarken, der jeg la han fra meg og dysjet han med "lokkemat". plutselig en 3-4 sekunder senere kom en fjell-løve springene.. hahaaha morsomt spill

 

 

Genialt! Skal prøves!!!

Lenke til kommentar
Det første jeg gjorde etter begynnelsen av spillet var å møte på 2 karer som løp etter en annen kar og gjorde så godt de kunne for å ende hans dager. Jeg tenkte jeg fikk hjelpe stakkaren som var ubevepnet og plaffet begge angriperne i fjeset et par ganger med revolveren.

 

Jeg red i sakte tempo og nøt utsikten da jeg så tre menn på hver sin hest komme i full gallopp langs veien mens de ropte og skjøt i luften med pistolene. Da de red forbi meg snudde jeg meg mot dem og rakk akkurat å se en dame bli dratt etter hestene før de forsvant rundt en sving. Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge. :blush:

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Det første jeg gjorde etter begynnelsen av spillet var å møte på 2 karer som løp etter en annen kar og gjorde så godt de kunne for å ende hans dager. Jeg tenkte jeg fikk hjelpe stakkaren som var ubevepnet og plaffet begge angriperne i fjeset et par ganger med revolveren.

 

Jeg red i sakte tempo og nøt utsikten da jeg så tre menn på hver sin hest komme i full gallopp langs veien mens de ropte og skjøt i luften med pistolene. Da de red forbi meg snudde jeg meg mot dem og rakk akkurat å se en dame bli dratt etter hestene før de forsvant rundt en sving. Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge. :blush:

 

Kult, det har jeg faktisk ikke sett enda :p

Lenke til kommentar

Holder på med Poppycock-stranger oppdraget nå. Men lurer på om jeg må levere tilbake pengene for å få 100% på spillet. Noen som vet?

 

Lever pengene, equip bandana. Skyt fanten i hodet og loot pengene. Etterpå må du løpe fort som fy ettersom man får hele byen etter seg. :)

 

Eneste måten å få complete på er å levere de tilbake, så det må du nok gjøre. Men det som skjer etterpå velger du selv. Equip bandana hvis honor er viktig for deg.

Endret av d4fF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...