Gå til innhold

Den store Halo: Reach - tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

52 stemmer

  1. 1. Hvilke(n) utgave(r) skal du ha?

    • Standard
      34
    • Limited Edition
      9
    • Legendary Edition
      9
    • Xbox 360 250GB: Halo Reach Bundle
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok og sendte epost til elkjøp nå. Spurte om hvor det blir sendt ifra, når de får leg. edt. på lager, og når den blir sendt. Viss de svarer med at den blir sendt imorgen eller torsdag, tenker jeg at jeg bare hiver meg rundt og bestiller jeg også. Tviler egentlig på at de får den inn på den lokale butikken.

Du får si i fra når du hører noe! Har bestilt der selv.

Lenke til kommentar

Fikk dette til svar:

Du kan jo bestille den i vår nettbutikk nå. Kommer inn 14 september og da vil den komme til deg i løpet av få dager etter. Blir sendt fra Sverige.

Så det virker som om de sender det ut på release. Da stikker jeg heller i butikken.

 

Bah. Skulle ønske det var en Game eller Gamestop butikk her i nærheten.

Lenke til kommentar

Fikk dette til svar:

Du kan jo bestille den i vår nettbutikk nå. Kommer inn 14 september og da vil den komme til deg i løpet av få dager etter. Blir sendt fra Sverige.

Så det virker som om de sender det ut på release. Da stikker jeg heller i butikken.

 

Bah. Skulle ønske det var en Game eller Gamestop butikk her i nærheten.

 

Latterlig... Skulle tro Elkjøp hadde mer erfaring når det kom til nyutgivelser enn som så. Jaja, jeg gidder ikke endre det uansett. Skal sette meg ned i helga og nyte spillet i sin helhet i stedet for å spille i rykk og napp i løpet av uken :)

Lenke til kommentar

Såklart du får det svaret hos elkjøp, det er en ELEKTROforhandler som ikke har så mye peiling på spill (hvorfor skulle de?). Bestilte Mafia 2 hos de, det ble sendt ut i god tid.

De skal ha peiling på spill av den enkle grunn at de selger spill og spillkonsoller. Og nå kreves det ikke så mye peiling for å skjønne at forhåndsbestillinger skal være hos kunde på lanseringsdato.

 

Edit: Mener ikke at dette er noe lovfestet som man ikke kan gå bort i fra, men enhver seriøs spillforhandler burde vite dette. Spesielt når konkkurentene gjør det uten å nøle.

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Nå står det "I nettbutikken : Tilgjengelig" På legendary edition. Tipper den blir sendt ut nokså raskt. Stikker innomm elkjøp imorgen på vei hjem fra skolen og spør om de får inn legendary edition der. Viss ikke bestiller jeg den kanskje på nettbutikken, og kjøper heller med meg standard edition på tirsdag, og selger den heller videre etterpå.

Lenke til kommentar

Eg fikk kvittering fra Elkjøp idag, og det pleier dei og sende etter varen er sendt.

Kvittering eller "Order Confirmation"? Jeg fikk en "Order Confirmation" rett etter jeg bestilte men har ikke hørt noe etter det..

Ordre bekreftelse fikk eg for fleire uker siden når eg bestite, so igår mitt på dagen fikk eg kvittering so noken timere seiner fikk eg din pakke er nå sendt. Dei sender alltid kvittering den dagen dei sender pakken.

 

No gleder eg meg veldi, var litt skeptisk til om Elkjøp klarte å levere, men det gjore di :)

 

Da er pakken min i Oslo, eg får den sikkert på mandag da.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...