Gå til innhold

[Nytt emnenavn!] HTC Hero - Vurdering og nybegynnertips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg liker heroen min, men den har et par små irriterende bugs.

 

1. etter å ha vært på en periode, når jeg ringer (trykker på navn til kontakt) så kutter telefonenen, jeg trykker på nytt, den kutter på nytt. Går som regel på 3 forsøk. dette gir seg når jeg restarter telefonen.

 

2. ved to seperate anledninger nå, har telefonen restarta helt av seg selv. vet ikke hva som var grunnen.

 

Ellers er jeg som sagt veldig glad i den. :)

 

Jøss, høres ut som en veldig irriterende bug! Du har nyeste oppdatering fra HTC eller? Jeg vil også forresten anbefale dere å poste problem osv i denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1135966&hl= det er en veldig stor tråd. Muligens litt for stor og, hvis dere har noen mer generelle spm kan dere godt spørre de her, er ikke like intensivt med spm her :p

Lenke til kommentar
jeg liker heroen min, men den har et par små irriterende bugs.

 

1. etter å ha vært på en periode, når jeg ringer (trykker på navn til kontakt) så kutter telefonenen, jeg trykker på nytt, den kutter på nytt. Går som regel på 3 forsøk. dette gir seg når jeg restarter telefonen.

 

2. ved to seperate anledninger nå, har telefonen restarta helt av seg selv. vet ikke hva som var grunnen.

 

Ellers er jeg som sagt veldig glad i den. :)

 

Jøss, høres ut som en veldig irriterende bug! Du har nyeste oppdatering fra HTC eller? Jeg vil også forresten anbefale dere å poste problem osv i denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1135966&hl= det er en veldig stor tråd. Muligens litt for stor og, hvis dere har noen mer generelle spm kan dere godt spørre de her, er ikke like intensivt med spm her :p

Nei, jeg har ikke det. ser litt svart på å oppgradere å styre på. så tenkte å vente til nyeste android kom egentlig.

Lenke til kommentar
Hei, tenker å kjøpe hero til jul.. men burde jeg kjøpe med at abonoment, og hvilket abonomet vil være billigst hvis jeg ringer og sender mye sms samtidig som jeg er mye på internett?

 

eller er det bedre med kontant og hvor mye koster det`?

 

HTC Hero hos Telenor

 

Bare sjekk her! Det står vel ikke noe om hva det koster å være på nettet, men det finner du nok ut av om du graver litt ;)

Lenke til kommentar
Hei, tenker å kjøpe hero til jul.. men burde jeg kjøpe med at abonoment, og hvilket abonomet vil være billigst hvis jeg ringer og sender mye sms samtidig som jeg er mye på internett?

 

eller er det bedre med kontant og hvor mye koster det`?

 

Jeg vil annbefale deg Chess premium mtp at da koster telefonen deg 3580 kr totalt inkl avbetaling. Mens billigste jeg fant av å kjøpe telefonen kontant var rundt 4000 kr.

 

Du betaler 1799 kr først, forså å betale 149 kr per måned i 12 måneder.

 

Med tanke på kostander så virker det som om premium er et bra abo:

 

Måned: 0

Ring: 1øre/sek

Oppstart: 0øre

Sms: 29 øre

mms: 99 øre

 

Minuset er at internettbruk er dyrt, men planen min er å kjøpe på en tilleggspakke som feks surf knight som gir deg 100 mb/s for 49 kr i måneden.

 

 

var ivertfall det jeg fant ut var billigst for meg, både når det gjelder selve telefonen og abonomentet

Endret av andreasnicolai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...