Gå til innhold

Isoporkule i nesen


Struggler

Anbefalte innlegg

De fjerner det rektalt.

 

 

Hm, neida. Det er vel det gamle lommelykt og pinsett trikset tror jeg. Ta deg en tur nedom legevakta, der renner det en haug med unger med rare ting i nesa ifra før - tro meg de kommer ikke til å bli overrasket. Bare si det som det var, noen rare historier gjør det bare flauere.

 

Poenget er vel som noen andre sa, det kommer ikke til å forsvinne av seg selv. Man kan få infeksjoner av å ha ting i kroppen som ikke skal være der.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok det lureste å fjerne det rektalt, ja! Gleder meg til det, og amputasjon av nesen..

 

Har prøvd med pinsett selv, men får ikke tak i noenting. Sitter liksom mye lengre oppe. Hadde vært typisk min flaks om det ble narkose å det hele nå i tentamentider før jul!

 

Pappa blir med meg i morgen, så slipper jeg å dra alene. Legen vil vel tro jeg er (mildt) retadert. Pappa er forøvrig virklig stolt over jenta si! :p

Lenke til kommentar
Ikke vet jeg om det virker men kan du ikke prøve å løse opp forsiktig med litt salmiakk, det skal ihvertfall løse fint opp oppi der slik at kulen kanskje løsner.

 

Tror kanskje du skal være litt forsiktig med hva du foreslår :p Jeg vil tippe at salmiak faktisk kan gjøre mer skade.

 

Det lukter trolling lang vei av denne tråden, men hvis trådstarter faktisk snakker sant, så vil jeg, som mange andre her, anbefale å oppsøke lege istedet for å høre på mange av de oppfinnsomme forslagene som er kommet hittil.

Lenke til kommentar
Ikke vet jeg om det virker men kan du ikke prøve å løse opp forsiktig med litt salmiakk, det skal ihvertfall løse fint opp oppi der slik at kulen kanskje løsner.

 

Tror kanskje du skal være litt forsiktig med hva du foreslår :p Jeg vil tippe at salmiak faktisk kan gjøre mer skade.

 

Det lukter trolling lang vei av denne tråden, men hvis trådstarter faktisk snakker sant, så vil jeg, som mange andre her, anbefale å oppsøke lege istedet for å høre på mange av de oppfinnsomme forslagene som er kommet hittil.

 

Jeg skal IKKE prøve med salmiakk.. Er ikke helt gal heller! Skal til legen i morgen, eller legevakta da :p

 

Forstår ikke hvorfor jeg skulle ha "trolla" det, eller hva dere kaller det! Men, det er jo tydelig at det ikke var en særlig smart ting å gjøre, ettersom folk tror det er falskt! Legg meg til på face, så kan dere så hvor mange som ler av meg, hahah:)

Lenke til kommentar
Hva heter du på face da? :p

 

Neste gang bør du kanskje prøve en halveis kokt spaghetti om du skal ta den opp nesten og ut munnen, eller omvendt! Tror det går bedre, men ikke knekk den inni o_0

 

Lykke til på legevakten :!:

 

HAHA tror ikke jeg sier det, er vel best å holde seg noenlunde anonym. :p All PR er ikke god PR! Jeg skal aldri i hele mitt liv stappe noe inn den veien igjen!!!! :blush:

Lenke til kommentar
Ikke for å virke slem, men dette må være den morsomste tråden jeg har lest på lenge :!:

Ville nok gått til legen, som de fleste andre har foreslått. Ellers kan du jo stappe noe langt og litt bøylig opp i nesa, så isoporkula blir dytta enda lenger innover og håpe på at den detter ned bakerst i kjeften :p

 

Fint at du har det morsomt på min bekostning! :p

Jeg skal til legevakta i morgen kveld tenker jeg. Tror derfor jeg ikke skal prøve ut flere idèer, redd for å gjøre vondt verre, men takk for tips! :))

Lenke til kommentar
ikke meningen å ta over tråden, men jeg har ett lignende spm..

 

Lurer litt på om jeg har en mais oppi nesa mi.. 0o

(altså ikke en hel maiskoble, men en liten mais)

Den vil vel kroppen tåle bedre enn isoporkule?

 

LIKE

 

 

 

Tror det var falsk alarm. trodde det var pga den at jeg nyste og hostet sånn, men er nokk blitt forkjølet.

Lenke til kommentar

Jeg vet man får kjøpt noe som heter neseskyller, er en beholder med en tut som du tar i neseboret og som sender saltvann ned det ene nesboret og ut det andre. Skal være godt for hele systemet ved forkjølelse o.l

 

Ellers kan du dra på apoteket og kjøpe en nesesuger, det er en liten dings vi bruker på unga når de er snørrete som lager vakum og suger ut guffa... Helt harmløs i motsetning til..erm..støvsugern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...