Gå til innhold

Isoporkule i nesen


Struggler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alternativt farge håret blondt :D

 

Trur du skaper værre inntrykk hvis du er 6-7 øl på vei på feks en mandag ^^

 

Tror ikke jeg skal farge det blondere, da blir det nok hvitt!

Du sier noe der ja.. :p

Ja men da er du good to go :) Du kan jo faktisk ta turen innom legevakta hvis det er for flaut å dra til han kjekke legen :)

Da slepper du sikkert å pynte deg så mye i tillegg

Lenke til kommentar
Snakka akkurat med en av de "kompisene" som lurte meg til dette. Han sa jeg kunne prøve med støvsuger? Men, jeg er litt skeptisk, vil ikke det gjøre litt vondt? :hmm: Vil jo ikke suge ut ting som skal være der heller.

Nei det gjør ikke vondt, og hvis det evt. skulle gjøre vondt er det bare å ta bort røret :)

Lenke til kommentar
Snakka akkurat med en av de "kompisene" som lurte meg til dette. Han sa jeg kunne prøve med støvsuger? Men, jeg er litt skeptisk, vil ikke det gjøre litt vondt? :hmm: Vil jo ikke suge ut ting som skal være der heller.

Nei det gjør ikke vondt, og hvis det evt. skulle gjøre vondt er det bare å ta bort røret :)

 

Okei, da prøver jeg, er desperat! :) Det blir bare tettere å tettere i neseboret, er ikke særlig behagelig!

Lenke til kommentar
At du lyver til oss slik at du kan avsløre at du bare tuller og ikke har noe i nesen, skal være morro det hører jeg.

 

HAHA! Skulle ønske det bare var tull !! :p Utsetter å gå til legevakten til i morgen kveld, så får jeg satse på at de fikser meg.. Har tenkt på å si at det var et uhell at isoporkulen kom opp i nesen, men det høres vel kanskje bare dummere ut?

 

Forresten er det noen som vet hvordan de fjerner det? Smertefullt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...