Gå til innhold

Obama avlyser alt av pressekonferanser i Norge.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Obama fortjener ikke prisen, og jeg vil tippe Obama missliker å få den på det ekstremt svake, intet eksisterende grunnlaget han har.

Jeg ser derfor at han avlyser pressekonferansen, slik at han slipper svare på spørmål ang prisen, og dermed forsvinner saken fra media fortest mulig.

Lenke til kommentar
"En ydmykelse for både Obama og fredsprisen" Klikk.

 

Dette begynner å bli pinlig.

Av en eller annen grunn begynte jeg å tenke på dette klassiske bildet:

 

0363.jpg

 

At han føler for å stikke hue i rævva etter å ha proklamert at han som fredsprisvinner skal trappe opp krigen i Afganistan forstår jeg i grunn. Men når Norge har spyttet ut nærmere 100 mill i sikkerhetstiltak på bekostning av bla. Norske skoler, så burde han iallefall late som han var intrisert.

 

Men når sant skal sies så tror jeg alle disse endringene er et sikkerhetstiltak for å gjøre det vanskelig å begå et attentat. Jeg har egentlig vanskelig for å tro at han er så arrogant at han plomper innom et 100 mill arangemang, stikket gullklumpen mellom rumpesprekken og driter i det de tradisjonsrike og symboltunge postene på programmet.

 

Men, men...det overrasker meg ikke.

Lenke til kommentar

Dette her ser jeg nesten som en fornærmelse mot norge og nobelsprisen, han framstår bare som "cocky" ved å gjøre som han gjør nå. stikker bare innom og plukker opp prisen og drar igjen. det er ikke mange gode grunner til å droppe tradisjonene rundt nobels fredprisutdelingen. dette er kanskje verdens viktigste prisutdeling og han ser på den som om det var et gamlehjemsbesøk og skipper mest mulig for å slippe å få en shitstorm kasta etter seg.

 

Jeg veit ikke hvorfor folk syns obama er så fantastisk eller i alle fall syntes, han har vært fryktelig god på valgløfter under valgkampen og han har jo fått usa på vei ut av de værste finansproblemene i denne omgangen. men noen fredspris fortjener han ikke, han kunne fått den den dagen den siste amerikanske soldaten går ut fra afghanistan og landet er et velfungerende demokrati

Lenke til kommentar

Altså, Norge har historisk sett vært flink til å overbevise seg selv om at vi er større internasjonalt enn det vi er. For Obama blir dette et besøk han aller helst skulle vært foruten, men han føler seg forpliktet til å komme pga prisen. Jeg er helt sikker på at han har over hundre saker som han heller ville ha brukt tid på, enn å spise brunch med Kongen, eller gå på tur i Nordmarka med en statsminister som slikker han opp etter ryggen.

Lenke til kommentar

Er det like mye styr når han reiser rundt i USA?

 

 

Det kom jo to stykker inn og fikk hilse på han og kunne drept han med knivene på bordet nå nylig. Men vi kan ikke ta et bilde engang med telelinse:

 

300px-Sa-7.jpg

 

 

Obama......look what we 've got for Marine One and Airforce One.............

 

 

You shouldn't have turned down the King......

 

 

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...