Gå til innhold

Obama avlyser alt av pressekonferanser i Norge.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svenske medier skal alltid kalle FRP et eller annet verdiladet.

 

Forøvrig skriver de ikke en drit om Obamas besøk, omtrent. Zlatan og en innvandrer som ikke var terrorist likevel er viktigere for dem. Svenskene irriterer meg bare mer og mer!

 

Det högerpopulistiska Fremskrittspartiets ledare Siv Jensen retar sig exempelvis på att Obama inte vill äta lunch med kung Harald — och många norrmän håller med, konstaterar en opinionsmätning. 44 procent tycker att Obamas nobbning av kungaparets traditionella Nobellunch är ohövlig. För att inte tala om att han också avstår från att gå på Nobelkonserten, hela 53 procent anser att det är dålig stil.

Lenke til kommentar

Fine greier. Nå kan ytterste høyreside syte litt, den moderate høyresiden og den moderate venstresiden juble litt, mens den ytterste venstresiden kan demonstrere litt i gatene.

 

Og USA våkner nok til Fox & Friends og litt syting om at de aldri ga Bush noen fredspris, selv om han hadde fortjent en. Når jeg tenker meg om fikk i Reagan noen fredspris han heller. Men kommunisten Gorbatsjov fikk en fredspris, det blir nok også fremhevet.

 

Det er på slike dager jeg irriterer meg over at jeg ikke har Fox News, når det kommer til underholdning er Fox News på en dag der deres versjon av antichrist får Nobels Fredspris bedre underholdning enn Top Gears polarspesial.

 

:)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Man skal ikke se bort fra at mannen faktisk har annet å gjøre enn å godsnakke med norske distrikspolitikere. Få i land helsereform, finne ut hva USA skal forplikte seg til og diktere andre til i København, følge opp Afghanistan-opptrappingen, planlegge tiltak mot arbeidsledighet i USA og fortsette de intense diskusjonene om atomnedrustning. For eksempel. Dette er alle saker som er på sitt mest hyperaktive – sjelden så mange store saker kommer på én gang, da skulle det bare mangle at han ikke tar en langhelg fri.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med en eller annen som lurte på hvorfor ikke Obama bare kan være med via Skype. Obama syns nok det er feil pris til feil tid. Han kommer innom pliktskyldigst og plukker den opp før han reiser videre til viktigere gjøremål. At han dropper det meste av programmet her i Oslo er helt greit, og bør også sende et signal til nobelkomiteen.

Lenke til kommentar
Og USA våkner nok til Fox & Friends og litt syting om at de aldri ga Bush noen fredspris, selv om han hadde fortjent en. Når jeg tenker meg om fikk i Reagan noen fredspris han heller. Men kommunisten Gorbatsjov fikk en fredspris, det blir nok også fremhevet.

 

Det er på slike dager jeg irriterer meg over at jeg ikke har Fox News, når det kommer til underholdning er Fox News på en dag der deres versjon av antichrist får Nobels Fredspris bedre underholdning enn Top Gears polarspesial.

 

:)

George W. Bush kunne enkelt ha fått en fredspris dersom vi hadde brydd oss om afrikanere, og hva som skjer i Afrika.

Lenke til kommentar
Og USA våkner nok til Fox & Friends og litt syting om at de aldri ga Bush noen fredspris, selv om han hadde fortjent en. Når jeg tenker meg om fikk i Reagan noen fredspris han heller. Men kommunisten Gorbatsjov fikk en fredspris, det blir nok også fremhevet.

 

Det er på slike dager jeg irriterer meg over at jeg ikke har Fox News, når det kommer til underholdning er Fox News på en dag der deres versjon av antichrist får Nobels Fredspris bedre underholdning enn Top Gears polarspesial.

 

:)

George W. Bush kunne enkelt ha fått en fredspris dersom vi hadde brydd oss om afrikanere, og hva som skjer i Afrika.

Godt mulig. Men Bush startet en angrepskrig, og det spolerte jo litt for det.

 

(Jada, Obama trapper opp i Afghanistan, men det blir noe litt annet, krigen var der allerede.)

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med alt oppstyret rundt Obama? Det får da være grenser til Live-sendinger og kommentarer om alt mulig bullshitt. Hvem bryr seg om han kom til kongehuset presis 1300, eller om han ikke rakk å komme før 1310. Buhu. Krise. Obama liker ikke kongefamilien vår -.-

 

Idiotisk mye oppstyr. Greit nok at han er president og vant fredsprisen og greier, men det fins faktisk grenser for hvor mye man skal styre med et lite besøk.

Lenke til kommentar

Ja, jeg syns det er fascinerende å se hvor populær en mann blir hvis han klarer å få med seg publikum når han holder taler. (som er nesten eneste grunn til at han ble valgt president og fikk nobelpris, satt på spissen)

 

En ting er ivertfall sikkert og det er at det ikke hadde vært så mye oppstyr hadde noen andre fått prisen.

Lenke til kommentar
Ja, jeg syns det er fascinerende å se hvor populær en mann blir hvis han klarer å få med seg publikum når han holder taler. (som er nesten eneste grunn til at han ble valgt president og fikk nobelpris, satt på spissen)

 

En ting er ivertfall sikkert og det er at det ikke hadde vært så mye oppstyr hadde noen andre fått prisen.

Politikk handler jo igrunn og bunn om snakk. Jo bedre man er til å snakke og få folk med seg, jo mer makt får man til å omsette snakk til handling :)

Lenke til kommentar
George W. Bush kunne enkelt ha fått en fredspris dersom vi hadde brydd oss om afrikanere, og hva som skjer i Afrika.

Bush gjorde mye bra, men «folkets forbrødring» (Nobel-testamentet) og John Bolton som FN-ambassadør er knapt kompatible ... ? :)

 

Obama får som nevnt prisen for å snakke – men hvis man er amerikansk president og snakker med den russiske presidenten om atomrednustning er det diskusjon i en annen kategori enn andre som snakker om hva de skal ha til middag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...