Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd

Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

1. 1. Hva er din favorittrase?

• Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ser man replays nå som man ikke kan logge inn lenger? Ser at Husky og HD lager commentary på masse videoer etter at betaen ble stengt.

De lagde de comentary videoene før betaen gikk ned. ;)

Nope, de buker nok lazylauncher eller SCallin e.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør de ikke.

1. De har selv sagt at de tok opp videoene før beta gikk ned.

2. Prøver du å se replay kommer det svart skjerm.

Skrevet (endret)

Nei, det gjør de ikke.

1. De har selv sagt at de tok opp videoene før beta gikk ned.

2. Prøver du å se replay kommer det svart skjerm.

Ja, de spilte kampene selvfølgelig før betaen gikk ned. De ser likevel replays ved hjelp av andre programmer, og kommenterer dem mens de ser replays.

Endret av Hyrlen
Skrevet

Ja, de spilte kampene selvfølgelig før betaen gikk ned. De ser likevel replays ved hjelp av andre programmer, og kommenterer dem mens de ser replays.

Nei, de har sagt i videoene at de allerede har castet videoene live før beta gikk ned, og lastet de opp på youtube etter (Dette gjelder selvfølgelig ikke GLHF.it Invitational videoene).

Skrevet (endret)

Nei, de har sagt i videoene at de allerede har castet videoene live før beta gikk ned, og lastet de opp på youtube etter (Dette gjelder selvfølgelig ikke GLHF.it Invitational videoene).

http://day9tv.blip.tv/file/3774205/

Vent litt, hva sa han i starten der? Men ja Husky uploader gammelt.

Endret av Hyrlen
Skrevet

Ja jeg ser det ble en liten misoppfatning fra min side. Jeg snakket mer generelt på min førstepost hvordan man kunne se replays. Gikk bare raskt utifra at de også brukte det. Ser kun Day9 stort sett for tiden.

Skrevet

Ahh, jeg orker ikke DayNine. Skal absolutt pause replayen og snakke om livet sitt, altså jeg har ikke noe imot at han snakker om livet sitt, problemer ligger med at han pauser replayen.

Skrevet

Ahh, jeg orker ikke DayNine. Skal absolutt pause replayen og snakke om livet sitt, altså jeg har ikke noe imot at han snakker om livet sitt, problemer ligger med at han pauser replayen.

Har ingenting i mot det, syns det er veldig positivt, egentlig. Han er jo utrolig flink til å forklare også, så. :p

Skrevet

Husky er en idiot. HD er mye mye bedre. Day9 er også en hel haug bedre å se på en Husky, stakkars Husky høres ut som en halv død katt når han snakker.

Skrevet

Husky er tabloid og morsom, gjør han ikke til en idiot. Han tjener sin rolle, lett underholdning og en enkel inngang for folk som vil starte å se replays for å lære seg det grunnleggende.

Skrevet

HDstarcraft må være den mest irriterende casteren jeg vet om. Enten er det "I have no idea why he's doing that", eller så sier han noe som er ukorrekt. Husky er like uerfaren, men han er morsom.

Day9 og Tasteless vet hva de snakker om, og har et svar på det meste.

Skrevet

HDstarcraft må være den mest irriterende casteren jeg vet om. Enten er det "I have no idea why he's doing that", eller så sier han noe som er ukorrekt. Husky er like uerfaren, men han er morsom.

That is true!

Skrevet

Det kommer nok veldig mye av at Husky og HD kommenterer "live" til replays de ikke har sett før mange ganger. Day9 er forberedt og har lagt opp sine daily på punkter, dermed fremstår han mye mer artikulert og kyndig.

Skrevet

Noen ganger er han også lite opplagt når han skal ta daily'en *tenke tilbake*. Er det noen som vet om han fortsatt lager dailys til dags dato? Og hva er youtube channelen hans? Jeg har prøvd å søke men finner ingenting.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...