Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Avhenger helt på policy til komplett, men mest sannsynlig får du det på release eller før. Det sure er at du nok ikke kan registrere det før release. Dermed må du sitte sammen med flere tusen andre på battle.net på samme tidspunkt, så går battle.net ned for telling. Jeg gleder meg :ph34r:

 

På Battle.net eller Starcraft? Fordi det er VELDIG mange på Battle.net akkurat nå uansett. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avhenger helt på policy til komplett, men mest sannsynlig får du det på release eller før. Det sure er at du nok ikke kan registrere det før release. Dermed må du sitte sammen med flere tusen andre på battle.net på samme tidspunkt, så går battle.net ned for telling. Jeg gleder meg :ph34r:

 

På Battle.net eller Starcraft? Fordi det er VELDIG mange på Battle.net akkurat nå uansett. :p

Når jeg sier battle.net mener jeg selvfølgelig, noe som er underforstått, at det er sidene for registrering som vil gå ned som pussig nok også har battle.net url. Og ikke hele nettverket som sådan. Men ja, skrevet som en kråke.

 

Ved release av wow og alle deres ekspansjoner i ettertid har registrering vært et helvete. Det er likevel ikke et stort problem, selv om jeg nok vil fråde med kopien min i hånda og beskjeden "request timed out" foran meg.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Fy ****. Jeg spillte min første kamp etter 5 placement matcher når jeg kom til Gold League, jeg var rank 98, og den første jeg møter er en i Diamond League! Hva slags skada drittsystem er det? joda, en som er Bronze matcher vi med en som er gold. Derp derp derp.

Lenke til kommentar

Fy ****. Jeg spillte min første kamp etter 5 placement matcher når jeg kom til Gold League, jeg var rank 98, og den første jeg møter er en i Diamond League! Hva slags skada drittsystem er det? joda, en som er Bronze matcher vi med en som er gold. Derp derp derp.

 

Selfølgelig må du møte spillere som er bedre eller dårligere enn deg for at du skal kunne rykke høyere opp eller lenger ned i leaguer. Det sier seg jo selv. Er du i silver må du vinne kamper over folk i gold league og høyere for og avansere til gold league fra silver.

Lenke til kommentar

Ble bare litt satt ut at jeg kom mot den aller beste leaugen når jeg kun var gold, og rank 98 appåtil. Hadde skjønt rank <10 gold league, eller rank >50 platinum league.

 

Edit: Fant ut at han var rank 14 i Diamond League. :sleep:

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Dette spillet er mer oppskrytt enn det jeg trodde. Langt under mine håp om next-gen strategi.

 

Nuclear Dawn ser til og med bedre ut.

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Han trenger absolutt ikke komme inn i tråden og skrive en setning hvor han klager over spillet.

 

Utsagnet mitt var begrunnet på at han virket som en som sitter å spiller CS 1.6 og WoW og aldri prøver noe nytt, så kommer han hit og slenger dritt om spillet vi liker.

 

Men for all del, skjønner hvor du kommer fra.

Lenke til kommentar

Dette spillet er mer oppskrytt enn det jeg trodde. Langt under mine håp om next-gen strategi.

 

Nuclear Dawn ser til og med bedre ut.

 

 

hva fikk deg til å tro at sc2 skulle bli noen form for next-gen strategi? starcraft 1 ble jo veldig populært så hvorfor skulle blizzard forandre så mye på den oppskriften?

 

er enig med romis, er ikke mye poeng i å komme med ett innlegg som slenger dritt uten noen argumenter om hvorfor det er så oppskrytt

Lenke til kommentar

Dette spillet er mer oppskrytt enn det jeg trodde. Langt under mine håp om next-gen strategi.

 

Nuclear Dawn ser til og med bedre ut.

 

 

hva fikk deg til å tro at sc2 skulle bli noen form for next-gen strategi? starcraft 1 ble jo veldig populært så hvorfor skulle blizzard forandre så mye på den oppskriften?

 

er enig med romis, er ikke mye poeng i å komme med ett innlegg som slenger dritt uten noen argumenter om hvorfor det er så oppskrytt

 

Hvoror skulle de forandre? For å få fremgang? For å ikke melke? Fordi det er kreative sjeler som vil skape noe bra? Nå blir det nok SC2 på meg, men det er ikke til å se bort ifra at spillet er veldig likt SC1.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man forandre noe som funker?

Starcraft fanbasen vil ikke ha et next-gen strategi spill, det kan nye IP'er ta seg av. De som spiller Starcraft spiller det enten fordi det er morsomt, eller fordi de spiller for å bli med i konkurranser. De vil ha Starcaft, ikke et helt nytt spill.

 

Starcraft krever utrolig stor mental styrke for å mestre, og du må alltid holde deg oppdatert på nye taktikker, og bruke utrolig lang tid på å perfeksjonere taktikken din.

 

Bare fordi ditt lille primitive hode som ikke forstår seg på annet enn CS og andre skytespill ikke liker det spillet, betyr det ikke at vi trenger å høre på den dritten din.

 

Hvis du ikke liker Starcraft er det helt greit, men ikke kom i den tråden her og sleng dritt om spillet uten å begrunne hvorfor.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Hvorfor skal man forandre noe som funker?

Starcraft fanbasen vil ikke ha et next-gen strategi spill, det kan nye IP'er ta seg av. De som spiller Starcraft spiller det enten fordi det er morsomt, eller fordi de spiller for å bli med i konkurranser. De vil ha Starcaft, ikke et helt nytt spill.

 

Starcraft krever utrolig stor mental styrke for å mestre, og du må alltid holde deg oppdatert på nye taktikker, og bruke utrolig lang tid på å perfeksjonere taktikken din.

 

Bare fordi ditt lille primitive hode som ikke forstår seg på annet enn CS og andre skytespill ikke liker det spillet, betyr det ikke at vi trenger å høre på den dritten din.

 

Hvis du ikke liker Starcraft er det helt greit, men ikke kom i den tråden her og sleng dritt om spillet med kun en setning.

 

Fordi verden går framover? Fordi forandringen fører til at ting funker enda bedre. Det er ikke noe spesielt med starcraft som gjør det ekstremt vanskelig å mestre kontra smamenliknbare ting (kanskje med unntak av at det er flere spillere, og dermed hardere konkurranse), å være i verdenstoppen i noe populært koster mye trening, uansett.

 

For å være helt ærlig, så finner jeg det mer interessant at folk i det minste snakker om spillet, enn masse mas om placement matches den enkelte er med i, eller hvilken league folk er i.

 

AtW

Lenke til kommentar

En ting jeg synes er latterlig og som beviser hvor tilbake stående enkelte er, det er og gi det en karakter før de i det hele tatt har spilt hele spillet. Singleplayer-delen, challenges +++ i tillegg til mulitplayer. Multiplayer er kun en liten del. Singleplayer delen er den delen jeg synes gjorde starcraft 1 til det det er.

Endret av @CS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...