Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, uten at jeg har tilgang til betaen selv, så virker det som en god del har fått invite på de sidene jeg henger på, er utrolig hvor mye snakk og videoer det er rundt spillet nå for tiden også, med tanken på at spillet bare er i beta.

 

Er fint med disse kommentator kampene på youtube værtfall, greier å legge en liten demper på ventingen, hehe.

Lenke til kommentar

Ja, uten at jeg har tilgang til betaen selv, så virker det som en god del har fått invite på de sidene jeg henger på, er utrolig hvor mye snakk og videoer det er rundt spillet nå for tiden også, med tanken på at spillet bare er i beta.

 

Er fint med disse kommentator kampene på youtube værtfall, greier å legge en liten demper på ventingen, hehe.

Ja, jeg digger dem også. Problemet er at youtube ikke lar meg streame 1080p kjapt nok til å se det on-the-fly, må prebufre sykt lenge (opp i mot 20-30 min. på det værste) for å se en 10 min. video.

Lenke til kommentar

1080p har funka fint for min del, men det kommer vel litt an på linja man har også, dog idag så har jeg hatt små trøbbel med streamingen på youtube, dog tror problemet ligger hos youtube og ikke hos meg, da det streamet fint igår og før det igjen.

 

Er ingen som vet om flere som legger ut HD videoer av starcraft 2 kamper osv... på youtube eller andre steder? Sett bortifra HDstarcraft og HuskyStarcraft.

Lenke til kommentar

Day9daily er sikkert nevnt mange ganger før, men er et must å se for dypere analyse av strategier. Day9 har sykt peil, har mange års erfaring fra starcraft 1, og er behagelig og underholdende å høre på.

 

Han streamer live flere ganger i uka, og legger alle gamle streams her: http://www.livestream.com/striderdoom

 

Ellers ser jeg stort sett alle zerg-videoer av psystarcraft/HDStarcraft/Huskystarcraft/SC2GGRise på youtube. Crota(Blitzshouter) synes jeg er litt irriterende å høre på, han lager mye svelgelyder, stotrer (selv om Engelsk er morsmålet hans) og sier endel feil.

 

Edit: Faen. Jeg trenger en key snart. Er ikke sunt å se så mange videoer uten å spille selv.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Sikkert flerte titalls prosent av platinum spillere som bruker cheats eller noe bot greier. Derfor spiller jeg ikke lengre online mot folk jeg ikke kjenner i strategispill.

 

Her er ett eksempel på hackere inne på BF Bad Company 2 (Ja ingen spill er trygge nye eller ei)

 

Min lenhttp://forum.ea.com/eaforum/posts/list/448298.page

beste argumentasjonen for å spille feks fps på konsoll, PC flommer av juksemakere online.

 

Blir veldig naivt å tro at det ikke skjer i StarCraft 2 som mange sier er veldig konkurransespill.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Sikkert flerte titalls prosent av platinum spillere som bruker cheats eller noe bot greier. Derfor spiller jeg ikke lengre online mot folk jeg ikke kjenner i strategispill.

 

Blir veldig naivt å tro at det ikke skjer i StarCraft 2 som mange sier er veldig konkurransespill.

Jeg har aldri hørt om noen som har cheatet i Starcraft 2 betaen, og heller aldri hørt noen kommentere dette i noen av de sikkert over hundre replayene/videoene jeg har sett. Husk at det er veldig mange som bruker masse tid på å bli god i dette spillet, så nivået er veldig høyt. Bare fordi du taper, betyr det ikke at de jukser.

 

Hvis dette hadde vært et problem, tror jeg folk som ligger øverst i platinumdivisjonene (feks PsyStarcraft som har mange videoer ute på Youtube) hadde nevnt det.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Sikkert flerte titalls prosent av platinum spillere som bruker cheats eller noe bot greier. Derfor spiller jeg ikke lengre online mot folk jeg ikke kjenner i strategispill.

 

Blir veldig naivt å tro at det ikke skjer i StarCraft 2 som mange sier er veldig konkurransespill.

Jeg har aldri hørt om noen som har cheatet i Starcraft 2 betaen, og heller aldri hørt noen kommentere dette i noen av de sikkert over hundre replayene/videoene jeg har sett. Husk at det er veldig mange som bruker masse tid på å bli god i dette spillet, så nivået er veldig høyt. Bare fordi du taper, betyr det ikke at de jukser.

 

Hvis dette hadde vært et problem, tror jeg folk som ligger øverst i platinumdivisjonene (feks PsyStarcraft som har mange videoer ute på Youtube) hadde nevnt det.

 

Jeg spiller ikke StarCraft II lengre, slettet det fordi jeg mener kvaliteten er altfor dårlig for ett spill i 2010, men jeg er sikker på at det er Anti-fog of war cheats allerede. De putter farger på unitsene dine og byggningene gjennom foggen. Slike cheats er nesten umulig å oppdage har jeg lest.

 

men det er også en type cheat som ikke lett blir oppdaget av andre spillere fordi det eneste det gjør er å gi jukseren informasjon om unitsene dine om hvor de er hen og hvor mange og baser etc.

 

Scout cheat kan jeg tenke meg det heter.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke StarCraft II lengre, slettet det fordi jeg mener kvaliteten er altfor dårlig for ett spill i 2010, men jeg er sikker på at det er Anti-fog of war cheats allerede. De putter farger på unitsene dine og byggningene gjennom foggen. Slike cheats er nesten umulig å oppdage har jeg lest.

 

men det er også en type cheat som ikke lett blir oppdaget av andre spillere fordi det eneste det gjør er å gi jukseren informasjon om unitsene dine om hvor de er hen og hvor mange og baser etc.

Jeg har aldri hørt om noen som har brukt noe slikt. Det er ikke nevnt noe på noen forum, ingen kommentatorer har nevnt noe slikt og google gir ingen treff. Det er spenstig å si at du er sikker på dette og at flere titalls prosent jukser. Indisiene tilsier at antall cheatere er nærmere 0%.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg spiller ikke StarCraft II lengre, slettet det fordi jeg mener kvaliteten er altfor dårlig for ett spill i 2010, men jeg er sikker på at det er Anti-fog of war cheats allerede. De putter farger på unitsene dine og byggningene gjennom foggen. Slike cheats er nesten umulig å oppdage har jeg lest.

 

men det er også en type cheat som ikke lett blir oppdaget av andre spillere fordi det eneste det gjør er å gi jukseren informasjon om unitsene dine om hvor de er hen og hvor mange og baser etc.

Jeg har aldri hørt om noen som har brukt noe slikt. Det er ikke nevnt noe på noen forum, ingen kommentatorer har nevnt noe slikt og google gir ingen treff. Det er spenstig å si at du er sikker på dette og at flere titalls prosent jukser. Indisiene tilsier at antall cheatere er nærmere 0%.

 

Det for være din mening og min være min mening men jeg vet også at halvt herpa graffikkort kan vise units under fog of war som grønne og rosa artifacts.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

@Snotrus - Hvorfor er du i denne tråden?

 

Du kommer bare med masse usaklige påstander om og rundt et spill du har sagt du ikke har noe interesse for.

 

Her er google treff på Starcraft II juks

 

"Hacking StarCraft II is Easy" skryter folk på diverse sider.

 

Ingenting er grunnløst.

 

Sitat fra første treff

Starcraft 2 hacks - Hacking in Starcraft 2 is easy. There are many undetected maphacks and other cheats public available
Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...