Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Det er mulig det er jeg som er for dårlig, men jeg synes at Starcrack AIen gir varierte utfordringer! AI som cheatet ble for vanskelig for meg ;)

 

Det er sånn det er på alle spill, AI på cheate for å ha sjangs. Som f.eks å bygge 10 bygniger på en gang, starte med ekstra penger, ha mere liv, få mere penger, osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Jeg lurte egentlig på om det var noen som kanskje hadde en key til overs.

Har ventet på dette spillet siden morgenen Blizzard accounca spillet, løpte rundt i huset å jubla.

Men siden jeg ikke har vært heldig nok, å få en beta key.

Så tenkte jeg at jeg kunne prøve lykken min her.

Ville vært evig takknemlig for en Key.

Takk for meg.

 

Edit: http://www.youtube.com/user/HDstarcraft

legger ut matcher i 1080p, for folk som har lyst å se noen videoer.

Endret av Amphion18
Lenke til kommentar

Noen som spiller i Silver League i 2v2 som kunne tenke seg å ta noen premade 2v2s med teamspeak? Ligger på 1,2:1,0 win/loss ratio med tilfeldige partnere (spiller Zerg).

 

Sikter på å rykke opp til Gold League i 2v2 og fortsette der, så ta kontakt om du er interessert.

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar

Det er ingen som skjønner at Nizzen bare teaser dere, da? :) "Du kunne fått betakey, men du får ikke"

 

Jeg syntes i utgangspunktet starcrack-AIen var litt tricky jeg og, har aldri spilt starcraft før.. men jeg ser masse youtubevideoer og setter meg inn i det for øyeblikket, og nå går det greit. Ser ut til at Starcrackærn kjører litt sent zerglingrush, eller marine/marauder-rush for terran, og ikke bytter strategi i det hele tatt.. men er det ikke noe med at beta-AIen er degradert for at ikke hackerene skal få "fullversjonen" av 1v1 før spillet slippes ut?

Endret av Demonique
Lenke til kommentar

Jeg har fått et elsk hat forhold til void rays.

 

Strategier som er somewhat lame (samtidig veldig gøy når man gjør det selv!):

 

- Proxy rush i alle former, spess photon canon rush.

- Void ray på hovedbygning.

- Burrowed roaches på hovedbygning.

 

 

p.s.: Det er 100% noe annet å spille mot spillere. Mye mye bedre.

Lenke til kommentar

Fekk betakey i går og kosar meg. Mine 10 placement matches endte opp i 4-5 Protoss vs Protoss... Tilsaman 3 wins og 7 tap, ikkje akkurat det eg hadde planlagt! Men møtte ein del starcraft veteranar.

 

Endte omsider opp i copper league, noko som er litt flaut, med tanke på at eg ser meg sjølv som ein starcraft og warcraft 3 veteran.

 

Uansett trur eg protoss er den rasen som har endra seg mest frå forgjengaren, og krev difor ein god dose tid før ein meistra den.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et elsk hat forhold til void rays.

 

Strategier som er somewhat lame (samtidig veldig gøy når man gjør det selv!):

 

- Proxy rush i alle former, spess photon canon rush.

- Void ray på hovedbygning.

- Burrowed roaches på hovedbygning.

 

 

p.s.: Det er 100% noe annet å spille mot spillere. Mye mye bedre.

Om du liker cheese har jeg en veldig morsom strageti som så langt har fungert to av tre ganger (mest effektiv i ZvZ):

 

Hold deg i spillet fram til lair tech, og skaff Nydus Network. Lag så mange spine crawlers som overhode mulig, send en overseer/changeling over til motstanderens main og lag utgang(er) for Nydus Network i basen dems.

 

Spine crawlers kommer ut, fester seg i motstanderens creep, BOOM, eid. Om de går mass roach blir roaches kontret av spine crawlers (+damage mot armored).

 

Har sett folk prøve seg på liknende på meg, men er ikke verre enn å skaffe mutas. Om man går all in uten anti-air er ikke mutas noe man setter stor pris på om motstanderen har.

Lenke til kommentar

Endte omsider opp i copper league, noko som er litt flaut, med tanke på at eg ser meg sjølv som ein starcraft og warcraft 3 veteran.

Kan hende du hadde ekstremt uflaks når det kommer til motstandere i kvalifiseringskampene, men om du har erfaring fra sc1 og ikke er en grønnsak bak tastaturen burde du fint greie å pløye deg gjennom både copper og bronze league.

Lenke til kommentar

Endte omsider opp i copper league, noko som er litt flaut, med tanke på at eg ser meg sjølv som ein starcraft og warcraft 3 veteran.

Kan hende du hadde ekstremt uflaks når det kommer til motstandere i kvalifiseringskampene, men om du har erfaring fra sc1 og ikke er en grønnsak bak tastaturen burde du fint greie å pløye deg gjennom både copper og bronze league.

 

Samtlige eg spelte mot i placement matches hadde nettopp fått betaen, og alle hadde spelt både SC og WC3 aktivt..

 

Men korleis fungerar ligasystemet eigentleg? Kva må til for å promotere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...