Gå til innhold

Nå er jeg så lei av NRK sin hjernevask.


Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du la kanskje ikke merke til det under Valgkampen?

 

De har alltid vært det, og derfor jeg gleder meg til en skikkelig blå regjering som tar den seilbåten og slepper den ut på havet! Det kiler nesten i magen når jeg tenker på hvordan jeg skal nyte synet av det bare vandre ut i havet. Uuuuuuut mot havet! Skal jeg synge mens jeg spiser kake og koser meg.

 

God jul!

Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig å diskutere dette uten at du kommer med noen eksempler, så jeg sier bare at det ikke er mitt inntrykk. Nøytralitet er et uoppnåelig ideal, så når de må falle ned på den ene siden synes jeg det er bedre at de er litt for snille enn litt for slemme. Det er absolutt mennesker de omtaler, og asylsøkerne har liten mulighet til å komme til motmæle. Da kan man ikke være for konfronterende.

Lenke til kommentar
Alt som dreier seg om innvandring og asyl vinkles positivt og fordreies ut i det perverse. Alt de skriver og sier krydres med verdiladede ord som er et klart uttrykk for deres vannvittige personlige meninger.

 

De er alle på venstresiden! Helt utrolig.

 

De hadde aldri eksistert uten den kommunistregjeringen. Det er viktig å huske på hvem som betaler lønnen din.

Lenke til kommentar

Første sak jeg får ved å søke på "asylsøkere" på www.nrk.no:

Fire asylsøkere flyttes

Jeg synes virkelig ikke det er så mye snillisme å spore her. Tvert imot, bruken av anførselstegn markerer en litt spydig distanse. Utover det forteller artikkelen ikke mer enn akkurat hva som har skjedd.

Flere ikke spesielt positive vinklinger:

-Opptil 20 asylsøkere bor i leiligheten

Sender 4000 asylsøkere ut før jul

Doblet innbyggertall med asylsøkere

Disse kommer fortløpende på et enkelt søk. Orker ikke å lete til jeg finner den første direkte positive. Kanskje problemet deres er at dere egentlig ønsker en direkte ufin behandling av innvandrere i media? I så fall er det ingenting i veien for å starte sin egen innvandringskritiske avis, men ikke forvent sånt av statskanalen.

Lenke til kommentar

"klagd veldig", som NRK skriver, betyr at de synes ikke der så farlig at de har klagd. At det nærmest er frekt å påstå det om en gudegitt asylsøker.

 

 

De har lagd hauger av hjemme hos reportasjer fra asylmottak. Bare koseprat hele veien om hvor trivelig det er og lokalbefolkningen kommer med klær og mat.

 

Blæh!

Lenke til kommentar
Når man selv står på ytterste høyre fløy i norsk politikk, så blir vel det meste "venstrevridd", vil jeg tro.

Blir det ikke det først hvis man tror eller forlanger at alle andre også skal stå der?

Jo, men når man "har rett", så er det jo innlysende at man mener at andre bør "ta til fornuften" og innta samme standpunkt som en selv.

Lenke til kommentar

Hvorfor i det hele tatt bry seg om noe som skrives av en person som har lederen av et høyreekstremist-parti som avatar?

 

Dette er selvsagt det reneste tøv, og hadde det ikke vært en hærskare høyreekstremister her på diskusjon.no, så ville innlegg som dette blitt ignorert og/eller vært kime til intet annet enn hysterisk latter.

Lenke til kommentar
Når man selv står på ytterste høyre fløy i norsk politikk, så blir vel det meste "venstrevridd", vil jeg tro.

 

 

 

Om saken innvandring er Norge sikkert som Sveits. NRK er en venstreintellektuell elite som manipulerer virkeligheten.

 

Ja, de fleste partiene er helt håpløse på innvandring. Helt i utakt med folk i det landet her. Rart at NRK fornekter det.

Lenke til kommentar

Visste ikke det var lederen av noe parti, syntes bare det så ut som en skikkelig fjomp jeg mente jeg hadde sett før. Når du sier det, så.

 

Ja, de fleste partiene er helt håpløse på innvandring. Helt i utakt med folk i det landet her. Rart at NRK fornekter det.

 

Rart at du fornekter mitt ønske om eksempler på denne pressedekningen hele trådens eksistensgrunnlag står og faller på.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...