Gå til innhold

Den store "Sabotør"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, virker som alle er misfornøyd untatt Selvin. :p Nå blir jeg skeptisk selv...

 

Bra å være skeptisk, for all del! hehe! Men dette spillet er noe du bør prøve og gjøre opp din egen mening om. Jeg er meget fornøyd. Folk som har gjort opp en negativ mening om spillet, er fordi de kun ser etter outstanding grafikk og blodig seriøsitet. Pandemic prøvde ikke å skape ett seriøst spill. De ville blande seriøsitet, realisme, humor og morro. På den måten ville de skape ett tegneserie-aktig spill.

De kan ihvertfall ikke ha spilt gjennom spillets historie. Den er fantastisk, og drivende.

 

Det lever opp til mine forventninger, og hadde det ikke vært for at EA presset spillet ut litt tidligere enn det Pandemic ville så hadde nok spillet vært bedre når det gjelder fysikk og grafikk.

 

Typisk at spill ikke blir som de skal når EA står bak.

Lenke til kommentar
Hehe, virker som alle er misfornøyd untatt Selvin. :p Nå blir jeg skeptisk selv...

 

Bra å være skeptisk, for all del! hehe! Men dette spillet er noe du bør prøve og gjøre opp din egen mening om. Jeg er meget fornøyd. Folk som har gjort opp en negativ mening om spillet, er fordi de kun ser etter outstanding grafikk og blodig seriøsitet. Pandemic prøvde ikke å skape ett seriøst spill. De ville blande seriøsitet, realisme, humor og morro. På den måten ville de skape ett tegneserie-aktig spill.

De kan ihvertfall ikke ha spilt gjennom spillets historie. Den er fantastisk, og drivende.

 

Det lever opp til mine forventninger, og hadde det ikke vært for at EA presset spillet ut litt tidligere enn det Pandemic ville så hadde nok spillet vært bedre når det gjelder fysikk og grafikk.

 

Typisk at spill ikke blir som de skal når EA står bak.

 

Grafikk, blod og seriøsitet? På ingen måte. Men at et resultat av mangeårig utvikling samt det faktum at vi befinner oss i år 2009 ikke bidrar til å skape noe annet enn et halvfabrikat av et spill skuffer stort. Misforstå meg rett, spillet er på ingen måte elendig men tatt i betraktning hvor mye arbeid som ligger bak samt utganspunktet som faktisk er genial, men som utviklerene tydeligvis ikke har giddet å utnytte er det ikke stort å skryte av. Selv om det selvfølgelig byr på sine timer underholdning.

 

Smaken er dog som baken osv.. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg ikke lenger bomber som jeg kan få til å gå av når det passer meg? Jeg har bare dynamite. Irriterende å bare kunne ta ett mål av gangen. Jeg har også Bridge killer, men de går jo ikke an å fest på tårn og tanks liksom.

 

Edit: Fant ut.

 

HAHA!

 

Men still. Hvor er The Louvre?

Endret av KjaTyss
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å sprenge en togbro før jeg stakk på jobb i dag og satte fire bomber på hver pilar, totalt 8 på de to beina på brua og det smalt jo godt men det den sto jo like jævlig når jeg var ferdig. Hvor pokker skal man sette bombene, jeg satte de på langsidene og prøvde på kortsidene etter det men ikke noe skjedde :(

Lenke til kommentar

Kan ikke se noen grunn til å ikke skaffe dette.

Har spillt et par timer nå, uten å spille et oppdrag. Altså løpt rundt i freeplay. Utrolig morro!

 

Jeg prøvde å sprenge en togbro før jeg stakk på jobb i dag og satte fire bomber på hver pilar, totalt 8 på de to beina på brua og det smalt jo godt men det den sto jo like jævlig når jeg var ferdig. Hvor pokker skal man sette bombene, jeg satte de på langsidene og prøvde på kortsidene etter det men ikke noe skjedde :(

 

Hvilken bombe bruker du?

 

 

Tror du må ha en spesiell bombe som du unlocker nesten helt i slutten av spillet

 

Endret av kjermy
Lenke til kommentar

Sitter å prøver å laste ned DLCen nå, og får opp beskjeden "The Midnight Show downloadable content can no be found. Would you like to download it again?"

 

Det skjer hele tiden? WTF?

 

EDIT: Fant ut, og skal nå spille gjennom spillet nok en gang! Kan bli kjekt! Hehe! Litt mer utfordring denne gangen ved å skru opp vanskelighetsgraden! :D

Endret av KjaTyss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...