Gå til innhold

Den store "Sabotør"-tråden!


Anbefalte innlegg

Spennende! :) Spillet har ikke release før på fredag i Europa, så reviews begynner ikke å dukke opp før den tid. Men, får spillet på PS3 i morgen (Absolutt Spill har vært raske nå) så da kommer jeg med litt førsteinntrykk o.l. ettersom jeg får prøvd spillet :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spennende! :) Spillet har ikke release før på fredag i Europa, så reviews begynner ikke å dukke opp før den tid. Men, får spillet på PS3 i morgen (Absolutt Spill har vært raske nå) så da kommer jeg med litt førsteinntrykk o.l. ettersom jeg får prøvd spillet :)

 

Får det i morgen jeg og:D

Lenke til kommentar

Fikk mitt eksemplar i går.

 

Ble med ett veldig skuffet over grafikken og følelsen i spillet, men følte at jeg måtte gi det en sjanse. Etter å ha spilt igjennom del en, er jeg nå helt hekta, og løper rundt og leter etter generaler hele tiden, samt å tuske til meg contraband hvor enn jeg er.

 

Historien i spillet er suveren! Ikke la dere skremme av førsteinntrykket slik jeg gjorde. Jeg holdt på å gåå glipp av at glimrende spill.

Lenke til kommentar

Trodde anmeldelsene skulle være sterkere. 6/10 er jo ikke så bra, men 5/6 er bedre. Velger å ta alt folk skriver med en klype salt, pga det å skrive anmeldelse er ikke lenger noe annet en personlig mening om spillet/filmen/cden.

 

Men velger å høre på spill.no i og med at jeg ofte er enig med det dem skriver etter å ha prøvd spillet selv.

Lenke til kommentar
En http://www.spillmagasinet.no/article2771895.ece, og 6/10 hos http://www.gamereactor.no/anmeldelser/119249/The+Saboteur/ :)

 

Alt i alt egentlig meget bra anmeldelser, gleder meg som en unge til å prøve det i dag, blir bra :)

 

Da har jeg spillet i hende, møte, jobb også spillkveld!

 

Men, denne The Midnight Show DLCen får jeg ikke lastet ned? Koden fungerer men får en feilmelding.

 

Har dette noe med at spillet ikke har kommet utenfor Europa enda?

 

Blir en bra kveld!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...