Gå til innhold

Den store "Sabotør"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rart 90% av tastene på tastaturet mitt er firkantet :hmm:

:p

Kunne jo hende at du hadde PS3...

Hehe, skjønte ikke at hva du mente med den firkantete knappen ettersom at jeg også har over 90% av knappene firkantete. Jeg spiller altså på PC. Det viste seg at jeg ikke var nitro på Altair.

 

 

PC-Spillet er enda fult av bugs.

Med det mener du textures og meshes som ikke vises før du har sett at det mangler noe? Ihvertfall har jeg opplevd svært lang loading tid på akkurat dette. Så også en bil som falt ned i et slikt hull. Da fikk jeg meg en god latter. :!:

Lenke til kommentar

Hehe, grafikken er så som så med Nvidia kort, men med ATI kort er det tragisk. Store"hull" i verden, textures som ALDRI dukker opp og for å ikke snakke om å kjøre kjappe biler, det er gøy det! Kjøre 20 meter også stoppe i en firkant for å vente på att de neste meterne lastes. Jippi.

 

Eller hva med å skyte en fyr med terrorsneiper som står godt innenfor synsfeltet ditt og bare se skuddet stoppe opp? Går man nærmere viser det seg att det stod en bygning i veien!

 

Joda fantastisk bra spill, når man lærer seg å unngå feilene i grafikken vel og merke :) Med beta patchen så fungerer i vertfall spillet da.

 

Gikk fra amd 6400 og nvidia 9800gtx+ maskin til i7 920 og ati 5870 kort. Forventa meg skikkelig ytelses økning, men neida det fungerer bedre på gamle maskinen.

 

Historien og gameplayet er dog bra :)

Lenke til kommentar

Så de har fått en ny patch i løpet av denne helga? Fikk tak i det på fredagen så jeg lastet ned en patch som virket bra, men nå ser jeg at det ikke gjør det. :shrug:

 

EDIT: Får dere der ute med Ati kort:

 

Obs! Dette krever Quad core. Anbefales å ha minst 2,8 Ghz!

 

Start The Saboteur > Start oppgavebehandlig > Prosesser > høyreklikk Saboteur.exe > Angi affinitet > Slå av prosessor 2 og 3

 

Håper dette hjelper noen der ute. Funket iallefall for meg.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar
Så de har fått en ny patch i løpet av denne helga? Fikk tak i det på fredagen så jeg lastet ned en patch som virket bra, men nå ser jeg at det ikke gjør det. :shrug:

 

EDIT: Får dere der ute med Ati kort:

 

Obs! Dette krever Quad core. Anbefales å ha minst 2,8 Ghz!

 

Start The Saboteur > Start oppgavebehandlig > Prosesser > høyreklikk Saboteur.exe > Angi affinitet > Slå av prosessor 2 og 3

 

Håper dette hjelper noen der ute. Funket iallefall for meg.

Last heller ned patchen.

 

Så funker spillet fint, men kartet er det en bug med. Du kan kjøre spillet i 1280x720 eller lavere, så fungerer det fint

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha ett spill hvor jeg må skru av 3/4 kjerner for att spillet skal fungere.

Jeg vil ikke ha ett spill hvor jeg må ha en oppløsning på 1280*720 eller mindre for at kartet skal fungere ordentlig.

Jeg vil ikke ha ett spill hvor jeg må bruke Nvidia kort for å ikke oppleve problemer

Jeg vil ha ett spill hvor jeg ikke må vente i månedsvis på en final patch som kanskje aldri kommer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...