Gå til innhold

Den store "Sabotør"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det, historie delen synes jeg går litt vel fort unna. Men hvis man orker så er freeplay delen noe man helt sikkert kan holde på med i flere dager hvis man føler for det.

 

Nå gjør jeg begge samtidig og nærmer meg 30% på historie og 3% på freeplay og jeg synes jeg har gjort mer på freeplay enn historie delen til nå :)

Lenke til kommentar
Panzer III it is :)

 

EDIT: Ble bil istedet. Tok ikke så veldig lang tid, 4 minutter en vei, med andre ord, kartet er ikke kjempesvært. La oss si GTA IV x 2 kanskje? Sånn ca., det er så utrolig masse å se og gjøre da, nesten alt for masse. Hehe :)

Tusen takk! :) De har vel kanskje gjort det slik at en time i virkeligheten er et minutt i spillet da?

Lenke til kommentar
Ganske greit spill, men jeg trodde at det skulle være litt mer historisk korrekt med tanke på våpen, stridsvogner og slikt. Det er litt komisk å bruke MP44/Sturmgewehr 44 i 1940.

 

Er noe i det du sier. Alikevel syns jeg Pandemic har klart å balansere spillet bra mellom virkelighet og fiction, noe som gjør spillopplevelsen for min del bedre og morsommere enn den jeg hadde med GTA IV. GTA IV var dønn seriøst, ikke noe tull eller noe ting. Saboteur syns jeg klarer å blande dette til rett og slett en mer velsmakende drink en det R* gjorde med IV :)

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvordan dette spille har fått gjevnt gode anmeldelser, på min PS3 så er det en del hakking når jeg kjører osv, og på videoer er det heftig frame drops.. og de nazi folka ser meg eller tar meg jo nesten uansett. Spiller på normal atm.. synes det ødelegger mye av morroa når du ikke engang kan gå forbi en annen nazi officer forkled uten at attention sirkelen stiger. :no:

 

Angrer på at jeg ikke kjøpte Assasins creed 2 istedet :dontgetit: :/

 

 

 

Må legge til at jeg hadde store forventninger, og burde kanskje prøve og tvinge meg gjennom mer av spillet... men har nesten ikke lyst til og gå til en ny quest giver, da det tar 10 år og prat med hver enkelt person i spillet

Endret av lunnr
Lenke til kommentar

Nei ikke bare Selvin, selv om jeg ikke er like entusiastisk som han, men jeg sitter å koser meg.

 

Edit:

 

Skal sies at jeg stusset på en liten ting nå, i et av oppdragene så skal man ødlegget et sted som heter Palais Royale. Til slutt så sto jeg igjen med to zepplinere som skulle skytes ned de hang fast i vaiere festet til bakken. på toppen av byggningen som går rundt dette stedet så står det to luftvernkanoner, som gjør ganske mye av jobben og jeg fyre løs på det som kunne fyres løs på for å si det sånn, også mange skudd i de to zepplinerne som hang fast, men det gjorde ingen skade.

 

Når jeg hadde tatt stort sett det meste så var det to ting til som skulle ødlegges og jeg skjønte ikke bæret fløy rundt og prøvde å feste eksplosiver på det meste men ingen ting skjedde. Det viste seg at det var zepplinerne som jeg ikke kunne skyte ned med luftvernkanonene som var de to siste målene, de skøyt jeg ned med maskinpistolen min :hmm:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Skal sies at jeg stusset på en liten ting nå, i et av oppdragene så skal man ødlegget et sted som heter Palais Royale. Til slutt så sto jeg igjen med to zepplinere som skulle skytes ned de hang fast i vaiere festet til bakken. på toppen av byggningen som går rundt dette stedet så står det to luftvernkanoner, som gjør ganske mye av jobben og jeg fyre løs på det som kunne fyres løs på for å si det sånn, også mange skudd i de to zepplinerne som hang fast, men det gjorde ingen skade.

 

Jepp, reagerer jeg også på. Men, faktisk er det ikke urealistisk hvis du tenker over det. En luftvernkanon består av flak som sprenger i luften, og enkelt og greit, flakene sprenger før de når bort til det du skyter på. Alikevel er det rart når du klarer skyte en Zeppelin in the sky, og ikke noe greier på bakken som ser mye nærmere ut. Vet ikke jeg..

 

Forstår ikke hvordan dette spille har fått gjevnt gode anmeldelser, på min PS3 så er det en del hakking når jeg kjører osv, og på videoer er det heftig frame drops.. og de nazi folka ser meg eller tar meg jo nesten uansett. Spiller på normal atm.. synes det ødelegger mye av morroa når du ikke engang kan gå forbi en annen nazi officer forkled uten at attention sirkelen stiger. :(

 

Også enig der. Er du forkledd så er du forkledd. Har ikke opplevd framedrops når jeg kjører, men på videoer er det framedrops, det er det ingen tvil om.

 

Hehe, virker som alle er misfornøyd untatt Selvin. :p Nå blir jeg skeptisk selv...

 

Viktig å være skeptisk Cyph, spesielt til dette spillet. Tror det er spill som noen liker knallgodt, syns er kjempebra, mens andre syns det er totalt rævva. Det må prøves, for å si det sånn :) Har spilt 16 timer på saven jeg, kommet 40% på main story.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Testet dette i går. Var jo Assassins creed i WW2. Heftig :ph34r:

 

Det jeg ikke likte var at pcen min ikke taklet det skikkelig. Jeg kjører GTA IV på high settings flytende. Når jeg spiller dette så flyter det på medium, men ikke high. Grafikken er ikke noe bedre enn GTA IV og det er ikke en gang fysikk på kjøretøy. Også er det view distance. Det har jeg på high, men skal ikke se serlig langt frem før alt blir 2d =(

 

Jeg syns kanskje EA burde gi mer tid til utviklerne. Har spilt mange spill som er slik fra EA, f. eks Mercenaries og The Godfather 2.

Lenke til kommentar

Har søren i meg snart tatt alle Free Play targetene i Paris Area 1, Le Havre, Bourgogne og Champagne Ardenne! Sprenge, sprenge! Spesielt kult med Super RDX: plante 3-4 bomber på targets, springe 100 meter vekk, stille seg i perfekt posisjon mot da targets, trykke på knappen og KABOOM! Megaflyvende, sprengende nazishow on the french countryside :new_woot:

 

Klarte escape from Level 5 alarm perk istad og kill a Wulf tank and a Zeppelin in the same alarm, herlig! Mangler kill 10 nazis in 10 seconds with RDX or dynamite, den blir fin å ta :D

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...