Gå til innhold

Arsenal: Physio-room - Oversikt over skadede spillere


fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Gallas could be out for a month

 

Omg, grusomt. Så bra som Sol Campbell har klart seg så langt, kan vi ikke stole på at han kan spille hver eneste kamp, noe hans tid i klubben siden comebacket også har vist. Hver gang han spiller er han utilgjengelig neste kamp, enten pga. fatigue eller småskade. Kan bli en shaky måned med mye spilletid på Silvestre.

 

Edit: på den andre siden ser jeg ingen quotes som sier at Gallas kanskje er ute i 1 måned. Nok en fin artikkel av the daily heil.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Gallas could be out for a month

 

Omg, grusomt. Så bra som Sol Campbell har klart seg så langt, kan vi ikke stole på at han kan spille hver eneste kamp, noe hans tid i klubben siden comebacket også har vist. Hver gang han spiller er han utilgjengelig neste kamp, enten pga. fatigue eller småskade. Kan bli en shaky måned med mye spilletid på Silvestre.

 

Edit: på den andre siden ser jeg ingen quotes som sier at Gallas kanskje er ute i 1 måned. Nok en fin artikkel av the daily heil.

 

Hvis Gallas er ute en måned og Sol Campbell bare kan spille ca annenhver kamp, ville det kanskje vært bedre å brukt Song ved siden av Vermaelen? Vi har i det minste dekning på midtbanen, mens tilgang på kvalitetsstoppere er noe vi mangler med Gallas, Campbell og Djourou ute.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Drar oppe denne igjen med denne interessante artikkelen:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/lewin-the-reasons-for-our-injury-levels

 

Kan vel trekke frem at DJ, Gibbs og RvP returnerer denne måneden i full trening og at Ramsey under forholdene har det bra. Skaden til Gibbs var visst værre enn først antatt da den beskrives som "karriere truende".

 

Det blir spennende å se hvilket nivå DJ ligger på. Han har tross alt ikke spilt fotball på et år nesten.

Lenke til kommentar

Bare retter litt på deg. Rvp begynner med full trening umiddelbart. Så det er godt å ha han tilbake. Angående skadene på DJ og Gibbs. De var karriere-truende, men begge har leget seg perfekt.

 

*Pirk* Nja, "imminently" betyr vel straks/rett rundt hjørnet og ikke umiddelbart. Derfor sa jeg denne månenden. Det blir vel ikke helt feil mtp at denne måneden er fra nå og 3 uker fremover. Uansett "within the next fortnight" betyr vel "i løpet av neste måned", så det spørs om han ikke mener mai her. Kommer an på når intervjuet er laget.

 

Har jeg missforstått skaden til Gibbs? Trodde han brakk et ben i selve foten. Trodde ikke dette kunne være karrieretruende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...