Gå til innhold

Arsenal: Physio-room - Oversikt over skadede spillere


fox

Anbefalte innlegg

I mine øyne var dette nyheten som sendte oss ut av kampen om PL-tittelen. Kanskje litt krisemaksimering dette, men vi har ingen andre spisser som er kapable til å score så ofte som Robin gjør. Eduardo skulle man tro var mann for oppgaven, men gutten har mistet all selvtillit og fremstår som en skygge av den spilleren vi så konturene av før han ble lynsjet. Poengplukkeren vår er borte, og da blir det tøft og følge etter når maskineriene til Chelsea og United begynner å rulle på nyåret. En tredjeplass i ligaen og et ordentlig CL-run ser jeg på som svært realistisk nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FAEN i helvete! Makan til drittnyhet å våkne til!

Jeg var sikker på at Robin skulle bli langtidsskadet igjen etter å ha vært skadefri i omtrent 1 1/2 år. Kan vi fortsette å si at det er tilfeldig at Arsenal sliter med skader? Vi må ha en eller annen forbandelse over oss, men dette begynner å bli jævlig tragisk. Skader, skader og atter skader ødelegger for oss hver jævla sesong.

Vi må jo nærmest ha en 4x så stor stall som Chelsea og Manutd for å ikke merke skadene vi får i løpet av en sesong.

 

Jeg vet ikke lenger om vi kan "stole" på Robin lenger. Er redd denne skaden kan starte skademarerittet til Robin igjen.

Dette kan også nevnes om flere spillere, men vi har flere skadeutsatte spillere enn de andre lagene. Spillere som Nasri, Gallas, Rosicky, Rvp, Denilson, Clichy, Djourou, Eduardo og Theo (sikkert glemt noen) er alle svært skadeutsatte. Er kanskje derfor Wenger har fått noen av spillerne billig?

 

Jeg synes i hvertfall man bør stille spørsmålstegn foran treningsmetoden/det medisinske apparatet til klubben. Dette kan ikke fortsette år etter år. Noe må skje. Jeg begynner å bli MEKTIG lei alle disse drittskadene.

Lenke til kommentar

For å rette litt på lista di:

Diaby skal i følge Wenger være klar til Liverpoolkampen. Eduardo er muligens tilbake til samme kamp. Theo skulle være tilgjengelig til Olympiakos, mens Bendtner er ikke klar før 2-3 uker (rundt juletider med andre ord).

 

Rosicky plukka opp en lyskeskade og er ute i en måned. På tide at gutten prøver litt morkake?

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...