Gå til innhold

Arsenal: Physio-room - Oversikt over skadede spillere


fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hviler en forbannelse over Arsenal. De siste sesongene har van Persie, Cesc, Diaby, Rosicky, Djourou, Gibbs, Nasri, Eduardo, Ramsey og Szczesny fått alvorlige skader som har holdt dem unna fotballen i lang tid. Det er sikkert noen jeg har glemt også. Nå har Nasri skadet kneet og er ute i en måned. Ryo Miyaichi var på trial i Arsenal for noen uker siden, og imponerte. Etter det reiste han til Ajax for å prøvespille, og der brakk han foten på to steder under en treningskamp. Mark Schwarzer linkes sterkt til Arsenal, nå har han fått en skade som betyr at overgangen kan gå i vasken. Og nå er Frimpong ute resten av sesongen. Bendtner og Ramsey er også ute en god stund.

 

23. februar 2008 ledet vi tabellen med fem poeng, og var klare gullfavoritter. Så brakk Eduardo foten etter en helt hårreisende takling. De stakkars unge spillerne var i sjokk, og etter det gikk alt bare en vei; nedover. Vi endte til slutt på 3. plass. Forrige sesong trodde mange at vi skulle havne utenfor topp 4, men vi åpnet med en 6-1-seier mot Everton og fikk en meget solid start på sesongen. Vi var klare gullkandidater, og Alex Ferguson uttalte at vi var deres største utfordrer til å ta ligagullet. Så kom skadene. Blant annet fikk van Persie, Fábregas, Vermaelen, Gallas, Song, Clichy og ikke minst Ramsey langvarige skader som virkelig ødela sesongen vår. Vi endte på 3. plass, 11 poeng bak Chelsea.

 

Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan det er mulig å slite så mye skader som vi har gjort de siste årene.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Vi må hente nye fioser. Det er jo latterlig. Allerede nå har vi mistet 2 spillere.

 

Ja, desvvere Le Professeur. Hadde vi ikke fått så mange skader, så er jeg ganske sikker på at vi hadde vunnet gullet. Vi var sååå nære.

 

Håper at Song ikke kjenner detn samme vrede som Frimpong og spille de fleste kampene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sky Sports have just reported that Robin van Persie will be out of action for ‘several weeks’, with the ankle injury he picked up against Blackburn on Saturday.

 

http://arsenal-opinion.com/2010/08/30/van-persie-out-for-several-weeks-and-schwarzer-on-his-way/?

 

:dontgetit:

 

Typisk det der. Den forrige skaden hans var også mer alvorlig enn det man først trodde. Tipper han er tilbake i slutten av oktober.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Synes virkelig synd på han. For et potensiale han har. Men jeg venter på en bekreftelse fra www.arsenal.com, før jeg begynner å tenke om V.Persie egentlig burde legge opp eller ikke..

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...