Gå til innhold

Arsenal: Physio-room - Oversikt over skadede spillere


fox

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

on the Arteta substitution…

"It is the fact that when a player is injured, if he stays on the pitch you have time to bring [a replacement] on. It was a misunderstanding because he walked off and Ramsey was not ready. The players think they will not come on in the first half, so they are not ready. Basically we played with 10 men, which should not be the case when a player is injured. Arteta had to come off but if he sits down on the pitch he can come off as well.

 

on Arteta's injury…

It is an ankle problem. It looks quite a serious one. We have to scan it tomorrow, it is too early to say tonight. But it doesn't look a little ankle sprain. It is a serious one."

Lenke til kommentar

Han har antagelig brukket noe i ankelen. Wenger sier hvertfall at det er mer alvorlig enn en forstuelse. Dermed er det nærliggende å tro at han brakk et ben.

 

Sykt hvor mange benbrudd vi har hatt denne sesongen. Unormalt mye vil jeg si.

 

Altfor lite melk i kosten. La oss sparke ernæringsteamet!

Lenke til kommentar

Han har antagelig brukket noe i ankelen. Wenger sier hvertfall at det er mer alvorlig enn en forstuelse. Dermed er det nærliggende å tro at han brakk et ben.

 

Sykt hvor mange benbrudd vi har hatt denne sesongen. Unormalt mye vil jeg si.

 

Altfor lite melk i kosten. La oss sparke ernæringsteamet!

 

Skjønner at dette er et spark mot meg, men hvor har jeg sagt at vi skal sparke ernæringsteamet? Nå er du useriøs.

 

Posten min var ikke engang negativ. Jeg bare stusser over hvor mange brudd vi har hatt de siste sesongene, enten om det har vært "uflaks" eller pga stygge taklinger.

 

Arteta sin skade er forresten ikke brudd (heldigvis), "bare" skade på leddbåndene. http://www.guardian.co.uk/football/2012/apr/18/mikel-arteta-injury-out-season?

Han er allikevel ute resten av sesongen, men bør være i top tip form til sesongstart.

Lenke til kommentar

Han har antagelig brukket noe i ankelen. Wenger sier hvertfall at det er mer alvorlig enn en forstuelse. Dermed er det nærliggende å tro at han brakk et ben.

 

Sykt hvor mange benbrudd vi har hatt denne sesongen. Unormalt mye vil jeg si.

 

Altfor lite melk i kosten. La oss sparke ernæringsteamet!

 

Skjønner at dette er et spark mot meg, men hvor har jeg sagt at vi skal sparke ernæringsteamet? Nå er du useriøs.

 

Posten min var ikke engang negativ. Jeg bare stusser over hvor mange brudd vi har hatt de siste sesongene, enten om det har vært "uflaks" eller pga stygge taklinger.

 

Arteta sin skade er forresten ikke brudd (heldigvis), "bare" skade på leddbåndene. http://www.guardian....ury-out-season?

Han er allikevel ute resten av sesongen, men bør være i top tip form til sesongstart.

 

Jada. Jeg var useriøs. No beef :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...