Gå til innhold

Arsenal: Physio-room - Oversikt over skadede spillere


fox

Anbefalte innlegg

Med vår flaks tipper jeg det er brudd og han er effektivt ute resten av sesongen, men jeg satser på at det ikke er noe alvorlig. Vi trenger vermy fremover...

Det der er nøyaktig den slags Benbjo-optimisme som jinxa Verminator in the first place. Snap out of it, damnit!

 

:p

 

 

Hehe, godt å se det blir satt pris på :p

 

Vi får se hva som skjer utover dagen, men han er nok uansett ute til sesongens viktigste kamper (de 2 - 3 neste). Jeg tror Sol kan klare seg bra, spesielt i dødballsituasjoner. Likevel ser jeg helst at Wenger tar en liten shoppingrunde. Ny midtstopper trenger vi uansett i sommer (kanskje til og med 2). Dessuten har vi Bartley/Nordtveit i bakhånd, men usikker på om de holder nivået. Nordtveit har vel imponert i Nürnberg så vidt jeg har lest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det forbløffer meg forresten at .com skriver "Vermaelen may miss United game" når han forlot Villa Park på krykker. Fra å frykte brudd i beinet, kan det altså hende at han kan bli matchklar kun 4 dager etter? Interessant. Satser nesten på at han spiller nå.

Han gikk av mot Villa slik at Sol skulle få matchtrening, og hele fasaden med at han er skadet er bare mindgames.

 

I wish..

Lenke til kommentar

http://www.arsenal.com/news/news-archive/-...-vermaelen-fit-

 

"The good news we have on Vermaelen is that there is no fracture," confirmed Wenger at his pre-match press conference. "We have to assess his knee today, there is still a small chance that he will play on Sunday.

 

"We will do the maximum to get him fit but at the moment it looks unlikely. It should be a very short-term injury.

 

"It looked to be a two-month problem, now at the latest he should be ready for the Chelsea game."

 

Dette er gode nyheter. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Medical examination revealed that the Arsenal player had got a hamstring problem. According to Andrey, he hopes to come out on the pitch on February 20. However, the process of treatment and recovery can take up to two weeks

Ser ut som han definitivt går glipp av Porto-kampen, og er veldig tvilsom til Sunderland. Er ikke dette den første ordentlige skaden han har hatt i Arsenal?

Lenke til kommentar
Medical examination revealed that the Arsenal player had got a hamstring problem. According to Andrey, he hopes to come out on the pitch on February 20. However, the process of treatment and recovery can take up to two weeks

Ser ut som han definitivt går glipp av Porto-kampen, og er veldig tvilsom til Sunderland. Er ikke dette den første ordentlige skaden han har hatt i Arsenal?

 

Det er vel det, med unntak av foten, som har vært et problem en stund nå. Han har vel hatt vondt i høyre fot lenge, så kanskje bra at han får en liten pause. Rart egentlig at de ikke har sjekket det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...