Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bedre å ikke kjøpe noen enn å ende opp med Slimani, Ighalo, Tevez eller noe av det andre rakkelet som har blitt ryktet i det siste. Mye bedre å ta opp enda flere akademigutter og la det stå til frem til sommeren. Klarer man ikke gi manageren spillerne han vil ha, eller nummer to på ønskelista, så ender man med femtevalget og da vet vi jo hva som skjer.

Minner om Ed Woodards sitat: "We can do things in the transfer market that other clubs can only dream of. Watch this space."

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Fordi united har hatt et rykte på å overbetale for spillere, noe alle klubber vet. Dermed prøver de å dra mest mulig ut av oss, og woodward og co prøver nå å gå vekk fra denne overspendingen. Det er gjerne dårlig tidspunkt når vi skriker etter spillere og alle ser det.'

 

Er hvertfall det jeg tror og håper grunnen er, et annet alternativ er at styret er hjerneskadet, men jeg har jo et visst håp at det ikke er slik.

Lenke til kommentar

Det er nok en kombinasjon av hjerneskadet og den tidligere feilslåtte strategien, pluss at det er vanskelig i januar. Ekstremt dårlig tidspunkt nå med skadekrise, vi klarer knapt å stille et lag med seniorspillere. Da blir man helt nødt til å handle. Hadde vi ikke hatt noen skader ville det gått greit.

Nå melder forøvrig Sky også at Barcelona vil ha Bruno.

Lenke til kommentar
Slettet-GlDE6z skrev (8 minutter siden):

Fordi united har hatt et rykte på å overbetale for spillere, noe alle klubber vet. Dermed prøver de å dra mest mulig ut av oss, og woodward og co prøver nå å gå vekk fra denne overspendingen. Det er gjerne dårlig tidspunkt når vi skriker etter spillere og alle ser det.'

 

Er hvertfall det jeg tror og håper grunnen er, et annet alternativ er at styret er hjerneskadet, men jeg har jo et visst håp at det ikke er slik.

Eller så kan man jo bare innse at Woodward aldri var interessert i å hente Bruno (eller noen andre spillere).

Fyren brifer media om overganger, ansettelse av DOF m.mer fordi han vet a fansen går på gang etter gang. Tilfredsstiller fansen midlertidig ved å skylde på humbug som "overpriset", "null verdi i markedet", "ikke riktig spiller for oss" -- løgn alt sammen. Har gått så langt at disse utsagnene er blitt memes på reddit/twitter, selv internasjonale fans på r/soccer gjør narr av Woodward/Judge.

Bruno-sagaen er jo også full av løgner. Sporting krevde 55 millioner euro, UTD takket først ja til tilbudet men endte opp med å backtracke; tilbød 42 millioner euro fordi de var sikre på at Sporting var desperate etter penger og ville selge for enhver pris. Mafia-taktikken til Ed feilet totalt og Barcelona kom til slutt på banen. Bekreftet av pålitelige kilder.

Hele klubben er et sirkus. Uambisiøse og useriøse, alt handler om å tjene penger (noe de lykkes med, aksjeprisen steg kraftig nylig). 

 

Lenke til kommentar

Bruno: 

Nå har nettopp en rekke portugisiske medier (blant annet A Jogo, Record), samt Times, Guardian, Sky og ESPN meldt at det nærmer seg full enighet mellom klubbene. 

Fabrizio Romano, som har veldig god track record som troverdig melder også dette:


Simon Peach, som har en enda bedre track record melder dette:

Grunnen til at jeg gidder å poste dette er at når alle disse mediene melder det samme uavhengig av hverandre, så stemmer det som regel alltid.

EDIT: Dere kom meg i forkjøpet, @ReaveЯ og @Teal. :)

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utvilsomt at dette nærmer seg nå, men det er ikke over før det er over. Kjenner jeg denne overgangssagaen og Uniteds ledelse rett så er ikke siste kapittel skrevet i kveld... alt kan fortsatt skje, og da mener jeg ikke på en positiv måte.

Mer fra Romano, stemmer overens med det de portugisiske mediene sier:

Samuel Luckhurst i Manchester Evening News melder også om det samme som de andre journalistene. 

EDIT: Jamie Jackson i The Guardian også. Alle melder om samme sum (55 millioner euro).

EDIT 2: Nå meldes det samme også i Spania:

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Smått utrolig det her ? God pris og!

 

Blir sykt spennende hvor mye forbedring vi kan forvente av han, har tro på at angrepsrekken stråler nå når vi endelig får en som kan skape sjanser. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...