Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

En spiller som har vært på økonomisk ferie i Kina er det siste jeg vil ha, ikke var han god mot slutten i Watford heller.. 1 mål på 18 kamper?

 

King hadde vært milevis bedre, du vet i hvertfall at han brenner for drakten og ikke bare pengene, det motsatte kan vel trygt sies om Ighalo.

 

Kan godt være jeg tar kraftig feil, men jeg forventer total flopp av Ighalo, tviler på at han holder nivået.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Positiv til Ighalo.

Som flere er inne på, det er bedre med Ighalo på lån enn ingenting. Det er bare bra å få inn en spiller som kan avlaste en Martial som har virket sliten den siste tiden. Nå trenger sikkert Ighalo noen uker på å komme seg i form, men det forundrer meg ikke om han starter istedenfor Martial også i noen kamper, for franskmannen vår har vært dårlig den siste tiden.. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er lenge til sommeren, og det blir en viktig sommer.

Her en en link til en reddit-side med oversikt over hvor troverdige de forskjellige kildene er. Tier 0 er Man Utd, altså klubbens offisielle kanaler. Tier 5 er utter shit, sammen med "Tier IndyKaila" og en "Tier of shame" som også er piss. Greit å ha litt koll på hvor gode kildene egentlig er. LINK

 

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar

Mye rykter om Pochettino i går, da han dukket opp på Brentford - Leeds "sammen" med Neil Ashton, som er Ed Woodward sin nye PR-rådgiver.

De ble filmet på vei ut av tunellen. Åge Hareide og Chris Hughton var også en del av gjengen, funnily enough. Før det meldte Duncan Castles (tier 4) og noen andre journalister om at de mener Pochettino vil være Manchester United-manager neste sesong. 


Personlig håper jeg ikke det er noe i dette, og synes det er fryktelig merkelig om Woodward og styret skulle gå bort fra alt de har sagt om rebuild, å gi manageren tid, å være tålmodige og så videre for så å plutselig erstatte han med en annen. Jeg mener at det vil være et stort feilgrep å ikke la prosjektet få den tiden det trenger. Hvis ikke, så er vi kanskje i den situasjonen at "#pochout" trender på Twitter om halvannet år uansett. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z
6 minutes ago, Sexylubb1 said:

Er han? Hva har han vunnet? 

Han tok et middelmådig Premier League lag med lite signeringer til finalen i CL og et topplag i Premier League. Vi er på åttende plass, tror ikke vi skal kreve noen som vinner noe som helst før vi greier å være stabilt innenfor 4 plass.

 

Greit nok at han ikke har medaljene, men at han på papiret er en mye bedre trener en Ole er ganske tydelig. 

Lenke til kommentar
Slettet-GlDE6z skrev (1 time siden):

Han tok et middelmådig Premier League lag med lite signeringer til finalen i CL og et topplag i Premier League. Vi er på åttende plass, tror ikke vi skal kreve noen som vinner noe som helst før vi greier å være stabilt innenfor 4 plass.

 

Greit nok at han ikke har medaljene, men at han på papiret er en mye bedre trener en Ole er ganske tydelig. 

Han tok en topp 4-klubb og gjorde dem til middelshavsfarer ila 2019 :p.

Tottenham var ikke en middelhavsklubb da han kom. De hadde kun to plasseringer utenfor topp 6 de åtte foregående sesongene, hadde vært i Champions League-kvartfinale. Og det må og huskes på at både Arsenal, Chelsea og United har blitt dårligere i Pochs periode enn de var under feks Martin Jol. Jeg tror ingen vil påstå at det er Poch som har æren for å gjøre de lagene dårligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...