Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Tror ikke det koker ned til pris. Føler meg trygg på at vi er villige til å betale uansett, og at det fullt og helt står på hvorvidt han vil komme eller ikke.

Synes faktisk at vi virker å være det mest nærliggende alternativet, om han vil til PL i sommer. Tror vi har gode sjanser om vi vinner EL eller ender opp med en CL-plass med plassering i ligaen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prosessen med Bruno tok jo altfor lang tid, men selve dealen ble enormt bra til slutt. Tviler på at Sancho blir like «billig», for å si det sånn.

Fjerdeplassen ferdigkapra når vi ligger tre poeng bak, har toppscoreren ute resten av sesongen og et vanskeligere kampprogram enn de andre utfordrerne fremover? Morosamt. Men absolutt fullt mulig å ta den :)

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 time siden):

Prosessen med Bruno tok jo altfor lang tid, men selve dealen ble enormt bra til slutt. Tviler på at Sancho blir like «billig», for å si det sånn.

Fjerdeplassen ferdigkapra når vi ligger tre poeng bak, har toppscoreren ute resten av sesongen og et vanskeligere kampprogram enn de andre utfordrerne fremover? Morosamt. Men absolutt fullt mulig å ta den :)

 Skal ikkje 5. plass uansett vere nok når City ryker ut av beregninga? 

Lenke til kommentar

Sier seg jo bare selv at en ettårskontrakt kan være en gulrot for Ighalo hvis han gjør det bra dette halvåret. Har ingenting imot det hvis han fortsetter å prestere! Det må heller ikke gå utover et eventuelt spisskjøp, men det tror jeg ikke det ville gjort. Virkelig en fin type å ha i klubben også, nå lever han guttedrømmen :)

 

Lenke til kommentar

Enig, er absolutt positiv til å gi han en ettårskontrakt om han fortsetter å prestere fremover.

Som det ble sagt etter kampen torsdag - han kommer til sjanser inne i boksen hver eneste kamp, og de sjansene han får klarer han ofte å sette innenfor stengene, slik at faktisk må en redning eller blokkering til. Selv om han ikke akkurat verdensklasse, så er det likevel bedre enn Martial og Greenwood når det kommer til å jobbe og å få til inne i boks.

Kan være en fin backup å ha neste sesong. Og om vi klarer å få inn en spiss til, samtidig som vi ikke er like uheldige med skader neste sesong, så vil han likevel kunne fungere som en positiv figur i spillergruppa, litt på samme måte som Lee Grant. 

Lenke til kommentar

Det sies jo at han er United-fan fra han var liten visstnok (selv om han er født i Birmingham og Villa-gutt) men Super Sunday er bare det Sky kaller sendinga iblant når det er to storkamper, så skal nok ikke legge altfor mye i akkurat den der. Men godt å se at han tilsynelatende liker at vi var i ledelsen mot City! :)

Likevel, at han kommer i sommer, det heller jeg også mot. Spesielt hvis Villa skulle rykke ned. Taper de i kveld blir det tøft.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er klar over det med super sunday, men tolket det som et ordspill ? Blir en spennende sommer om vi fortsetter som nå og ender opp med CL.

 

Hva tenker dere om Chong? Han hatt dårlig sluttprodukt og dårlige kamper på seniornivå, men talentet er jo der. Er kun 20 år, (21år 4. desember 2020) og jeg har sansen for ham. Håper han blir og slår gjennom.

TIER 1.

 

 

Lenke til kommentar
Jakobk skrev (7 timer siden):

Hva tenker dere om Chong?

Jeg har kun sett Chong for førstelaget og han har ikke imponert meg én eneste gang. Da overdriver jeg selvfølgelig litt, men så vidt jeg kan huske, har han ikke spilt en god kamp for oss og derfor litt merkelig at han får ny kontrakt, synes jeg.. men samtidig skjønner jeg at klubben ikke ønsker å la han gå gratis. Litt talent er det i han, men jeg blir veldig overrasket om Chong er United-spiller etter neste sommer. 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...