Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de sagt at det ikke er verdi i markedet? Moyes har sagt at vi ikke må forvente forsterkninger i januar. Han liker visst å kjøpe dyrt om sommeren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chelsea ligger 9p foran oss, men har likevel forsterket laget med en SM i verdensklasse. Moyes og Woodward står bare der som to klovner og lirer av seg piss om at det er "no value in the marked". Hva i helvete er det de venter på?

Guarin?

Skrevet

14 Januar gutter, full action på gang, stallone style. Gøyere å telle grusen på gårdsplassen enn å følge Utd i overgangsvinduer. Og da mener jeg ikke telle-telle, men fysisik plukke opp hver eneste nedfrossene steinbit og sortere dem i bøtter. Må gjerne snø også, -7 og frisk bris.

Glad denne debbie down perioden ikke kom når jeg var i min hayday som United fanboy, da hadde jeg vært på stålet og sikkert på lukka avdeling.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Real har jo et monster av en midtbane allerede, aldri i livet at han får spille fast. Uansett, sikkert mye mer fristende for han å spille med spillere som Ronaldo, Bale, Modric enn Cleverley, Welbeck, Young osv.

Endret av Roger Roger
Skrevet (endret)

Fjørtoft følger vel Bundesliga ganske tett, og har vel en ganske høy treffprøsent på ryktene sine. Selv ser jeg fortsatt på et mulig Gundogan-kjøp som svært urealistisk, da han er et typisk Real-kjøp, og vil ta et solid steg ned om han skulle finne på å forlate Dortmund til fordel for oss. Men er lov å håpe! Pogba og Vidal er også bare å glemme.

Endret av unitedmann_CFN
Skrevet

Chelsea ligger 9p foran oss, men har likevel forsterket laget med en SM i verdensklasse. Moyes og Woodward står bare der som to klovner og lirer av seg piss om at det er "no value in the marked". Hva i helvete er det de venter på?

Velkommen til vår verden. Akkurat sånn vi har hatt det i mange, mange år

Skrevet

Velkommen til vår verden. Akkurat sånn vi har hatt det i mange, mange år

Vi har da vært der i en god stund allerede. Forrige midtbanespiller ble signert i 2007, og det var to spillere som aldri levde opp til forventningene (Anderson og Hargreaves).

Skrevet

Prøver å glemme den overgangen. :p

Sånn helt ærlig vet jeg ikke hvilken posisjon han er engang. Er han SDM? Foretrekker han 10'er? I så fall har vi ikke noe særlig behov for han. Har allerede Rooney, Januzaj og Kagawa som kan spille der.

• Liker 1
Skrevet

Usannsynlig. Med mindre han bare skal se hvor god han er. Koster vel fort £40m og spiller AM, noe vi ikke har bruk for. Signerte også kontrakt til 2018 på høsten. Dzemaili eller Cigarini derimot, hadde vært herlig. Kontrakt kun ut 2014/15-sesongen, så begge de to burde kunne fåes for en helt grei sum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...