Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Ja, jeg så intervjuet, og det så ikke ut som han fikk med seg spørsmålet, men det er uansett ikke utenkelig at det kan være interessant å selge hvis det tilbys £20m.

 

Forøvrig tror jeg Owen og Welbeck ville vært greie 3. og 4. valg, i det minste for èn sesong. Både Owen og Welbeck er lovt mer spilletid, og begge to er nok bedre stilt denne sesongen enn de var i forkant av den forrige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sneijder sagaen er kanskje tiårets kjedeligste transfersaga, ingen banter mellom klubbene, bare media som river seg i året mens de falmer etter halmstrå i en sillyseason som egentlig bare er en masse anti-klimaks når det kommer til storsigneringer.

 

Jeg husker året Berba ble signert, den silyseason var det futt i, med Ronaldosagan under EM som det store høydepunktet.

Lenke til kommentar

Står "ARS" på Joey Barton på Fantasy nå, men på infosiden hans står det enda Newcastle, og han er representert med Newcastledrakt, hehe.

 

Faen på Vidic og Rooney så står det WBA, har vi solgt dem til West Brom???

 

Eller kan det kan det tenkets at det er det laget de skal møte i første serierunde :hmm:

Lenke til kommentar

Én ting jeg legger merke til. Vi har kun tre rene backer i troppen. Mistet O'Shea, Brown og Neville siden sist uten å forsterke backposisjonen. Stopperne/Valencia/De Laet kan sikkert steppe inn om når det blir krise, men er ikke det litt sjansespill å ha så få backer i en sesong med godt over 50 kamper? På den positive siden kan jeg ikke huske sist Evra var skadet.

Lenke til kommentar

Med det i tankene, at vi har 3 rene og 3 som kan omskoleres til de ulike posisjonene tror jeg ikke det er der vi svakest. I en sesong med så mange kamper som vi spiller så kan det selvsagt bli skader, men igjen så har vi da greit med backup på hver plass, både på høyre og venstre. ;)

Lenke til kommentar

Smalling så rimelig sjef ut på høyreback i går. Han har farten og teknikken som trengs. Han eide mot Blackpool også. I og med at Jones, Smalling og Evans kan steppe inn på backplass i krisesituasjon, i tillegg til Valencia (og Giggs? :p) ser ikke jeg på det som et problem med mindre vi opplever massefrafall i forsvar a la det som skjedde for et par sesonger siden.

 

De Laet er jo i Norwich ut sesongen, så vidt jeg vet.

 

Situasjonen er jo ikke så ille hvis man ser på dekningen slik:

 

Designerte backer:

VB: Evra, Fabio

HB: Rafael, Fabio

 

Backup:

VB: Evans

HB: Smalling, Jones, til dels Valencia

 

I krise er også Giggs bedre enn ingenting på venstreback.

 

Fjerner man Fabio fra HB-plassen er det tre spillere på hver plass, pluss Valencia og Giggs. Det er bedre dekning enn de fleste har. Eneste problemet er hvis Vidic og Rio begge er ute. Da forsvinner plutselig to av backupene bare der. Rafael og Fabio er heller ikke de som går lenge før de får en liten filleskade.

Lenke til kommentar
På et enda høyere nivå finner vi Wesley Sneijder. Nederlenderen hinter tirsdag om at det kan ha funnet sted uoffisielle samtaler om en overgang til en engelsk klubb, hva han nå enn mener med det.

(tv2 ryktesplaten)

 

Funderer litt på hvor de har informasjon fra, har ikke lest noe om det andre plasser..

Lenke til kommentar
På et enda høyere nivå finner vi Wesley Sneijder. Nederlenderen hinter tirsdag om at det kan ha funnet sted uoffisielle samtaler om en overgang til en engelsk klubb, hva han nå enn mener med det.

(tv2 ryktesplaten)

 

Funderer litt på hvor de har informasjon fra, har ikke lest noe om det andre plasser..

 

Tipper TV2 driver å fantaserer litt. Det nyeste "rykte" jeg har kommet over er dette: http://www.football365.com/transfer-centre/7089284/VAN-DER-VAART-SNEIJDER-FITS-MAN-UTD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...