Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke slik at de tar 50% skatt av fotballspillerne i England? Eller er jeg helt på bærtur? Mener å huske at jeg har lest det et sted.

I samme tekst stod det også at i Spania hadde fotballspillere skattelette, betaler vel bare rundt 20-30% i skatt.

Søkte litt på det. Alle toppspillere betaler følgelig toppskatt, med de inntektene i de har:

 

Toppskatten i Storbritania er på 50%

Toppskatten i Italia er på 45%.

Toppskatten i Spania er på 47% (25-30% er for bedrifter Alt-Ctrl).

 

MAO ikke så veldig store forskjeller, så små at jeg vil påstå at det ikke akkurat vil (evnt. bør) være en avgjørende faktor.

Lenke til kommentar

Vi har hatt Alan Smith, Keane m.fl "hotheads" i klubben før, så hadde ikke vært umulig med Barton i klubben. Likevel tilfører han ingenting vi ikke har nok av fra før foruten kanskje litt galskap og fightervilje i midtbaneleddet.

Dødballer og innlegg. Fightervilje er også noe vi trenger.

Lenke til kommentar

ha Berba i klubben, men får vi 180mill for han og de pengene brukes på en yngre erstatter (ikke talent, men yngre) med kvalitet. Så ville jeg vurdert et salg.

Det kommer til å være vondt å evt. se Berbatov gå, det er sånne spillertyper som gjør fotballen så ufattelig morsom. Når det er sagt, så er det veldig mye penger for en spiller som har passert 30 år. Hvis han går så mener jeg at vi ikke trenger noen ny spiss med det første. Det bør bare føre til flere muligheter for Welbeck, og forhåpentligvis en ung spiller med kvalitet på midtbanen.

Lenke til kommentar

ha Berba i klubben, men får vi 180mill for han og de pengene brukes på en yngre erstatter (ikke talent, men yngre) med kvalitet. Så ville jeg vurdert et salg.

Det kommer til å være vondt å evt. se Berbatov gå, det er sånne spillertyper som gjør fotballen så ufattelig morsom. Når det er sagt, så er det veldig mye penger for en spiller som har passert 30 år. Hvis han går så mener jeg at vi ikke trenger noen ny spiss med det første. Det bør bare føre til flere muligheter for Welbeck, og forhåpentligvis en ung spiller med kvalitet på midtbanen.

Uten Berba står vi igjen med Rooney og Hernandez som sikre kort. Owen og Welbeck som backup. Macheda og Diouf får neppe særlig med spilletid, i hvert fall i ligaen. Jeg synes i hvert fall det blir tynt. Welbeck har vist seg frem i sommer med synes det blir gambling på høyt nivå om vi ikke henter en erstatter for Berbatouch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...