Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det intervjuet er vel et par dager gammelt? Tror dette er et spill for galleriet nå uansett om det skulle være tilfelle at det er et nytt intervju igjen.

Skrevet (endret)

OPPDATERT 17:25 United har aldri vært interesserte i Wesley Sneijder, hevder BBC-journalist.

De engelske mediene var tidligere i dag samstemte om at Manchester United og Wesley Sneijder var enige om de personlige betingelsene i nederlenderens kontrakt. Telegraph skrev at playmakeren hadde sagt seg villig til å gå fra sitt opprinnelige lønnskrav på £250.000 ned til £190.000 i uka. Fortsatt gjenstod det at klubbene ble enige om en overgangssum - ifølge Daily Star vurderte De røde djevlene å sende Nani andre veien for å minske overgangssummen på Sneijder.

Men nylig kom kontrabeskjeden fra BBC-journalist Howard Nurse. På sin Twitter-konto skriver han følgende: "Jeg har fått bekreftet at Manchester United IKKE forsøker å signere Wesley Sneijder fra Inter Milan. Det har heller aldri vært intereese for han."

Der forsvant alt mitt håp på noen Sneijder i United

Enda mer overbevisende og med Video på DB.NO

Endret av Sir LuckyNr7
Skrevet

Merker at det ikke gjør meg noen ting om Sneijder ikke blir United-spiller. Alt for dyr også... Vi kan få 2-3 klassespillere til den prisen. Og for å ikke glemme lønna...

• Liker 1
Skrevet

Hadde virkelig håp om han selv, men jeg ser argumentene for å ikke gå etter han også. Det mye penger for en spiller ikke har mange år igjen av karrieren sin - Jeg er spendt på hva Ferguson har i tankene..

Skrevet

Hadde virkelig håp om han selv, men jeg ser argumentene for å ikke gå etter han også. Det mye penger for en spiller ikke har mange år igjen av karrieren sin - Jeg er spendt på hva Ferguson har i tankene..

Je tipper han ser det slik Young/Park-Gibson/Anderson-fletcher/Carrick-Valencia/Nani å tenker "shit la gå."

Skrevet

Det er mulig han gjør det og bare håper det går bra, tror meste vil ligge på hvordan vi spiller gjennom pre season også.. Når vi møter Barcelona får vi alle fall testet laget :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sneijders pappa:

"We are aware of the interest of United but we want to act very properly towards Inter Milan," said Barry Sneijder.

"Let's not forget that Inter gave Wesley a brand new five-year contract last year - a very good contract.

"Also, the boy is enjoying life in Milan."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...