Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Infopost:

Jo, forresten, engelske klubber kan ikke offisielt signere utlendinger (spillere fra andre ligaer, mao ikke britiske klubber) før 1.juli. Greit å vite om det var noen som sitter å trykker for en evt fav spiller fra en annen liga. Slike bomber smeller ikke før senere i vinduet er jeg redd

Skrevet

Problemet med Twitter er at vi får vite alt med ein gong, og at alt vi får vite viser seg å ikkje stemme. Har #mufc oppe på TweetDeck og det er så mykje rart som poppar opp av rykter og "nyheiter". Litt usikker på om det gjer silly-season meir eller mindre spanande.

Skrevet

Infopost:

Jo, forresten, engelske klubber kan ikke offisielt signere utlendinger (spillere fra andre ligaer, mao ikke britiske klubber) før 1.juli. Greit å vite om det var noen som sitter å trykker for en evt fav spiller fra en annen liga. Slike bomber smeller ikke før senere i vinduet er jeg redd

Like greit. Godt å ha noen godbiter (forhåpentligvis) å glede seg til i Juli og.

Skrevet

Emblemet du ser helt i slutten ligner ikke akkurat på blackburn sitt, gjør det?

Jeg så en hvit og blå overdel og tenkte derfor at det var en Rovers-drakt, og at videoen var gammel. Var ikke noe mer enn det.

Skrevet (endret)

Er blitt mer positiv til et kjøpt av Young. Han kan bekle flere posisjoner ettersom jeg har skjønt det, noe som alltid er positivt. I tillegg er han engelsk, som alltid er bra.

Endret av Alt-Ctrl
Skrevet

Hvorfor er det bra at fyren er engelsk? Prisen blir dobbelt så høy og kvaliteten dobbelt så lav som en utenlandsk spiller.

Skrevet

Få inn Modric, De Gea og Young!

Hvor mye har Fergie å handle spillere for? Først var det 1Mrd og nå 500mill?

Gjør en STOR tabbe ved å selge John O'shea, Den mest trofaste spilleren etter at Scholes la opp! (kan vell ikke regne Giggs som trofast lengre? :p) og han kan bekle alle plasser på banen, aldri noe sutring selv om han sitter på benken ofte.

Skrevet

og da blir vel vi stempla som ett kjøpelag på linje med City, Chelsea, Real Madrid uten at folk ser på forskjellen på prisene per spiller.

Mark my word!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...