Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

De Gea blir flopp til tusen. Elendig i feltet, gjør feilvalg og mangler erfaring. Skulle tro Fergi har lært, men neida. En god shotstopper hadde vi i PIG, herregud. Superskuffa!

Det ligger nok mange timers scouting bak dette kjøpet, de vet nok hva de gjør.

Klubben kommer til å gjøre han til en kjempekeeper, tar over for Casillas på landslaget.

Støtter kjøpet av De Gea!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir spennende å se hvem som er førstevalg når sesongen sparkes igang i august.

Hvorfor skulle ikke David de Gea bli førstevalg? :hmm: Punger ikke ut £17-18 millioner for en keeper som ikke er tiltenkt fast plass i lagoppstillingen. Det nekter jeg å tro.

Skrevet

Ja, vi har jo vist at vi aldri har bommet på keeperkjøp før... Bosnich, Taibi, Barthez, PIG, Gouw osv. Noen ganger så lurer jeg på om enklte her ikke så United i de tider for fyfaen så de sækka pikkslikk alle som en. Barthez gav meg hjerteflimmer mens Taibi var ferdig etter fadesen mot sotton. Keepere kan vi ikke i Man Utd med tre hederelige unntak.

Skrevet

Ja, vi har jo vist at vi aldri har bommet på keeperkjøp før... Bosnich, Taibi, Barthez, PIG, Gouw osv. Noen ganger så lurer jeg på om enklte her ikke så United i de tider for fyfaen så de sækka pikkslikk alle som en. Barthez gav meg hjerteflimmer mens Taibi var ferdig etter fadesen mot sotton. Keepere kan vi ikke i Man Utd med tre hederelige unntak.

Nå skal det vel sies at det kun er Barthez av følgende som er blitt hentet inn for å være førstekeeper fra dag en av de der da.

Skrevet (endret)

Hadde håpet på Adler eller Stekelenburg nå som Neuer går til Bayern. De gambler litt med dette kjøpet. Er ikke like negativ som Game, men han var ikke på toppen av min liste.

OptaJoe:

150 - David De Gea made 150 saves in the Spanish top-flight in 2010-11, only Almería's Diego Alves made more (157). Target.
Endret av Geir M
Skrevet

Nå skal det vel sies at det kun er Barthez av følgende som er blitt hentet inn for å være førstekeeper fra dag en av de der da.

Jepp, og Barthez var ikke bare en tabbekeeper. Han hadde noen kamper hvor han stengte buret totalt.

Skrevet (endret)

Alle de keeperene der var totale flopper, ja. Barthez mot Henry og Arsenal var alltid fail. Selv om han hadde noen praktredninger en gang i mnd. Men hva om vi får en ny VDS da ? Tenkt på det?

Er ikke mange 20åringer som har 50+ kamper i La Liga og Europacupfinale på cw'n sin

Synes det blir for dumt å svartlegge keeperkjøpet så jævlig før han får vist noe. Om han i det hele tatt kommer da.

http://www.stretford-end.com/blog/2011/05/de-gea-move-on-the-verge-of-being-complete/

Bloggeren sin personlige mening, men sier meg enig

Endret av Blax
Skrevet

Slutt å surv før gutten har fått prøvd seg, hadde håpet på en annen selv men jeg stoler på United og lar han få bevise at han er den rette før jeg begynner å lange ut.

De som mange her helst vil ha kan jo floppe til tusen de også..

• Liker 2
Skrevet

Tror dere blir veldig fornøyd med De Gea...

... om 2-3 år. :)

Dere må gjerne kjøpe Young også, jeg er ikke spesielt lysten på han til Liverpool.

Skrevet

Han har veldig store hansker å fylle, men de få ganger jeg har sett han i aksjon så har han virket rolig og kontrollert, så jeg tror dette blir ett godt kjøp.

Krysser fingre og tær for at han blir neste års Chicharito.

Skrevet

Som noen sier her så er han jo erfaren på en stor scene til å være såpass ung mtp la liga, 50 000 tilskuere, europa league vinner osv, så sier jo SAF at han har mange like kvaliteter som VDS.. Har troa nok til å gi han en god sjanse iallefall!

Skrevet

Barthez var en glimrende keeper, en klovn men glimrende keeper alikevel. Han ble litt for treg på slutten men det er jo naturlig. Han var en viktig brikke i mange triumfer

De Gea er ikke mitt førstevalg. Men han er topp 3-4, og er veldig god i forhold til alderen. Gambling er det alltid, men jeg synes han har potensialet

Van der gouw var også veldig god, men han hadde en bedre foran seg

Skrevet

Litt skuffet over valg av keeper. Når han endelig blir husvarm i Manchester er det Casillas' eller Valdez' tur til å legge opp, og alle vet vel hva som skjer da hvis De Gea har slått til...

De Gea er et produkt av Atheleticos ungdomsatsning, så det er vel ikke sikkert han har noen drøm om å komme til Real. Med tanke på forholdet mellom de to klubbene så vil jeg tro han har akkurat like lite sansen for Real som Rooney har for Liverpool FC. Hva angår om, Barcelona kunne blitt aktuelt i fremtiden er det vel ingen som vet, men det er vel liten grunn til å tro at Madrid gutten DeGea har noen spesielle bånd til katolonerne.

Skrevet

De Gea bør gå rett inn som førstekeeper i United. Er han god nok, så har ikke alder noe som helst å si. De fleste verdensklassekeeperne fra de siste 15-20 årene har stått fra ung alder. VDS, Buffon (Fra han var 16), Casillas m.fl.

Toppnivået på De Gea er skyhøyt, og går alt etter planen har vi verdensklasse i buret de neste 15 årene.

Skrevet

Om A Young kommer til klubben, har jeg ganske god tro på at United kan gjøre han flere hakk bedre enn hva han viser i Villa nå.

Men, det er jo ikke vingen det haster med å få inn nye.

Håper og tror at en kreativ erfaren spiller kommer inn på midten snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...