Gå til innhold

Hva er den sykeste gaven du noengang har fått?


Murhode

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Hva er den sykeste gaven du noengang har fått?

Hvem fikk du den av?

Hvordan reagerte du?

 

Fikk mellom 30-40 General Porsjon/Løs av Farmor fra Sverige til jul, var nesten litt for drøyt og prøve å snuse opp alt så jeg endte med å selge halvparten.

 

Når jeg åpna esken visste jeg ikke helt hva jeg skulle si, greide og stamme frem noen lovprisende ord, men det var vel det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I sjetteklasse hadde vi en julekalender hvor alle skulle kjøpe en gave og så trakk man ett navn hver dag som fikk trekke ett annet navn og denne personen måtte da gi bort gaven sin. Da jeg ble trukket ut gjorde jeg som jeg skulle. Jeg gikk å trakk en lapp og fant ut at jeg skulle få gaven til en av jentene i klassen og tenkte "aah crap.. Sikkert noe sminke elr lignende"..

 

Når jeg åpnet den ble jeg litt sjokkert. Jeg hadde fått mitt første G-streng+BH sett i leopardmønster :D

Lenke til kommentar

Ønsket meg battlefield vietnam til bursdag av broren min. Når jeg skulle åpne det så jeg på formen at det var et pc spill og jeg satt og gnei meg til jeg åpnet opp. Han syntes åpenbart det var i dyreste laget så han kjøpte "den hule eika" i steden. Et barne spill. Lo godt :p Var et gavekort til en spillforretning inni da på 100 kr. elns.

 

Kanskje ikke så rar gave, men ble litt overrasket^-,

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Jeg har fått puslespill i voksen alder. Ikke akkurat noe jeg ble overbegeistret for...

 

Hevnet meg på faren min i fjor. Hadde samme opplevelse som bruno99 over her, da jeg fikk en DVD/Spill-esque lignende gave - men uønsket innhold. Jeg fikk bobbsey barna bok og var på gråten da jeg så det ikke var pro/fifa. Dette er 8-9 år siden.

 

I fjor kjøpte jeg en plastikk vagina til faren min, noe som fremprovoserte visse reaksjoner hos "bestemor" generasjonen. La ved et kort som jeg skrev "Husker du spillet jeg ønsket meg, men som jeg aldri fikk. Bobsey barna - Din gnier! Var så verdt at det finnes ikke ord. Han rødma som en tomat, mens meg og brodern min lå nærmest på gulvet å kvaltes av latter.

 

Skal sies at han fikk barbermaskin til over en høvding i ordentlig gave da. Og at vi har tullet med dette i årevis, så han tok det ikke ille opp. Har heldigvis en uhøytidelig familie :)

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...