Gå til innhold

Hva er den sykeste gaven du noengang har fått?


Murhode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-141017

Vel, fikk Sjokolade-Dildo av en kamerat i fjord hvor det stod "Slikk meg" eller noe på D:

 

Den smakte ost. Kukost?

 

Og jeg fikk en sjokolade av kjærsten til broren min, som jeg åpna og der var det en papp-plate som det stod: Sjokoladen var god :D Takk

Pakninga var limt igjen, og greier.

 

Selv har jeg gitt bort Penthouse Playboys CD :p

Endret av bruker-141017
Lenke til kommentar

Fikk en oppblåsbar gris sexdukke. Fikk det av en kompis, jeg bare spurte med en gang hvordan han visste at jeg var into bestialitet XD.

 

Lurer på om jeg skal fylle den med helium og gi den bort til en heldig unge på 17 mai. Er jo russ da i tilegg, så da er det vel lov :p.

 

Fikk også wank-wipes og Selvlysende kondom av samme fyren.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017
Fikk en oppblåsbar gris sexdukke. Fikk det av en kompis, jeg bare spurte med en gang hvordan han visste at jeg var into bestialitet XD.

 

Lurer på om jeg skal fylle den med helium og gi den bort til en heldig unge på 17 mai. Er jo russ da i tilegg, så da er det vel lov :p.

 

Fikk også wank-wipes og Selvlysende kondom av samme fyren.

 

Haha, gjør det :D

 

Garantert en eller anna glad unge :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da jeg gikk kokkeskole, drakk jeg eplejus som en gal, hver eneste dag. Og så oppfinnsomme som kompisene mine er, tenkte de: "Jess, eplejus skal han f**n meg få"

 

Jula kom, jeg åpnet en diger eske hvor det sto 12 2-liters bokser med eplejus! Så glupe som de er, hadde antageligvis kjøpt disse OG pakket de inn et par uker før julaften, så innholdet i samtlige bokser hadde gjæret til en sur, grå illeluktende masse som rant ut under juletreet, ettersom pakkene ikke tålte all gassen fra gjæringa...

 

Nice going!

Lenke til kommentar

Klassa arrangerte lan på videregående skolen vi gikk på. En i klassa hadde bursdag (var også hybel kameraten min)

 

Jeg og noen andre i klassa fant ut at vi måtte prøve å finne på noe til han, så endte med at vi kjøpte en gigantisk anal-plugg (kosta bare 300kr, fikk 50% rabatt siden det var ingen som ville ha den) og en dilo med pisk på.

 

Kan mildt sagt si at han hadde et stort wtf face på scena da han stod og pakka opp de gavene foran 70 andre personer :)

Lenke til kommentar

Til 15-årsdagen var det noen omtenksomme kompiser som fikk sendt meg en pakke med et fjell av kondomer, brosjyrer om urinveiskatarr og gonoré, og telefonnummer til diverse støtteorganisasjoner om jeg trengte å vite mer om samleie med andre menn og denslags. Så bortsett fra at jeg hverken er homofil, har hatt kjønnssykdommer eller var nevneverdig seksuelt aktiv i 15-årsalderen, var det en fin presang det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...