Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva liker lave gutter?


Gjest Normal jente

Anbefalte innlegg

Gjest Normal jente

Hva slags type jenter liker lave gutter? Dette høres sikkert ut som et dustete spørsmål, men det er fordi jeg har hørt så mye om at lave menn og gutter har store komplekser for høyden sin. Er dette sant? Og jeg har lest at lave gutter ofte finner høye jenter for å kompansere. Så, lave gutter, har dere noen spesielle preferanser? Eller er det helt forskjellig fra person her?

 

Vil bare si at jeg er skikkelig nteressert i en lav gutt. Jeg har helt normal jentehøyde og ligger på sånn ca 23-24 BMI. Han er så vidt litt høyere enn meg, men veier vel like mye eller mindre. Synes korte gutter, eller gutter genereelt at det er turn off med jenter som veier mer enn dem?

Både jeg og ham er foresten i begynnelsen av 20-åra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er lav. ~ 170. Og jentene jeg liker er ikke høyere enn meg. Kanskje maks et par cm (de vil jo i praksis være like høyt som meg). Helst lavere.

Har ingen komplekser med høyden min.

 

Jeg er vel kanskje ikkje så spesielt lav heller egentlig?

 

edit: Hva hun veier eller hva BMI'en jenten har er helt uinteressant. Hun må ha en kropp jeg liker. Om den kroppen veier mer enn meg gjør meg ingenting. Det er ikke det som bestemmer.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Du bør kanskje si hva du mener med lav?

 

Om det er under 1.65 eller under 1.80. Eller under 1.90? Og hva slags alder er det snakk om?

 

Alder og høyde har innvirkning på hverandre. At en gutt er lav når han er 14 betyr ikke at han er lav når han er 18 (har sett det flere ganger med kompiser etc).

 

 

Det jeg kan svare på er:

 

Ja jeg synes det er turn off hvis jenta veier mer enn meg. Nå er jeg nokså tynn selv (67kg og 1.81 høy). Så sikter på jenter som er tynnere.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
Gjest Normal jente

Jeg er 166cm og vier 65 kg og er 20 år gammel. Han er vel 170 kanskje og er 24 år gammel. Jeg veit ikke hvor mye han veier, men han ser ganke tynn ut med slanke muskler. Ikke mager, men slank liksom. Der var det noen tall :)

Lenke til kommentar
Hva slags type jenter liker lave gutter? Dette høres sikkert ut som et dustete spørsmål, men det er fordi jeg har hørt så mye om at lave menn og gutter har store komplekser for høyden sin. Er dette sant? Og jeg har lest at lave gutter ofte finner høye jenter for å kompansere. Så, lave gutter, har dere noen spesielle preferanser? Eller er det helt forskjellig fra person her?

 

Vil bare si at jeg er skikkelig nteressert i en lav gutt. Jeg har helt normal jentehøyde og ligger på sånn ca 23-24 BMI. Han er så vidt litt høyere enn meg, men veier vel like mye eller mindre. Synes korte gutter, eller gutter genereelt at det er turn off med jenter som veier mer enn dem?

Både jeg og ham er foresten i begynnelsen av 20-åra

Jeg slår nok de fleste gutter når det kommer til lavhet :p, da jeg er 1,63 og veier 53kg. Så la oss starte spørsmålsrunden her :).

 

1. Det er forskjellig fra person til person, da det kommer på selvtillit. Jeg har fått høre de fleste høydespøkene der ute, og noen av dem er nok ganske sårende for enkelte. I mitt tilfelle driter jeg i det, da selvtilliten min ikke er basert på høyde. Hadde den vært det, så hadde jeg hatt store problemer per dags dato. Så lenge du har andre kvaliteter som overskrider mangel på høyde, mangel på penger, manglende hår på hodet eller hva du nå enn sliter med så går det bra. Fokuser på det positive og ikke det negative. Liker du ham , og liker han deg så er det ingen problem :)

 

2. Jeg går ikke etter jenter basert på høyde, selv om vekt spiller en rolle. Jeg vil ikke ha en jente som er overvektig eller noe annet, da jeg selv tar vare på kroppen min og holder meg i form. Så lenge du er normal, ikke beinrangel eller kandidat til "The Biggest Loser" så spiller det ingen rolle om du veier mer enn meg. Er du lav, så kan du ikke forvente at alle jenter skal veie mindre enn deg. Drit i vekta!

 

I mitt liv har jeg rotet og datet med jenter som er både høyere, og lavere enn meg. Det spiller ingen stor rolle for meg, selv om det ultimate er å få barn med en jente som er høyere enn meg. Selv om jeg er lav, og trives med det vil jeg ikke at ungene mine skal bli mindre enn meg.

 

---------------------------

 

Jeg synes ikke du skal bekymre deg for om han er lavere enn deg, er det eventuelle forholdet ment å lykkes så vil det gjøre det. La ting gå sin naturlige gang, og om han har problemer med høyden så vil du merke det uansett. Du vil ikke bli noen kompensasjon for ham, med mindre han er en fyr med null tro på seg selv ;). Hva venter du på, sett i gang! Lykke til :)

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Tar meg på fersken i å strekke meg på tærne noen ganger når jeg er ute med jenter. Er en flis selv og liker tyyyyynne og høye jenter, så hater høyden min. Er 181cm. BMI sikkert 16-17 ellerno, haha. Ser høy ut på bilder, da proposjonene tilsier at jeg skulle vært 2 meter (på spissen :))

 

Hadde aldri klart å være sammen med en høyere jente.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Jeg kvalifiserer nok også som lav, er 163cm (19 år), og har i likhet med han over hørt alt av høydevitser og kommentarer oppigjennom årene. Jeg bryr meg generelt sett ikke om bemerkelser på høyden min, men for å være ærlig så er jeg ikke glad for det. Å være lav i dagens samfunn er i noen tilfeller slitsomt, ettersom du ofte ikke blir tatt like seriøst ved første øyekast, samt folk ofte har lettere for å spøke om høyde enn andre fysiske skavanker som vekt(min erfaring). Jeg har god selvtillit og har ikke store problemer med det, men er det et sted selvtilliten min brister er det ved høyden.

 

For å besvare spørsmålet, jeg liker generelt sett best lave jenter, altså +-5 cm. Selvfølgelig, om jeg blir forelsket i en høyere jente er ikke det et problem, men det er ikke de jentene mitt hovedfokus ligger på. Dama er 1 cm høyere enn meg, og det synes jeg er perfekt. Jeg veier ca. 60 kg, og har ikke særlig imot vekta til jenten, sett at hun ikke er overvektig, men ettersom jeg er så lav og veier forholdsvis lite, så gjør det ikke noe om hun har ett par ekstra kilo.

 

Btw. du bør spesifisere "lav" og "normal jentehøyde".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...