Gå til innhold

Hva er det verste ølet i butikkene?


Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trikset er å starte med 4-5 stk bra øl, som t.d. Hansa fatøl, for deretter å lempe innpå med studentvenleg piss-øl. På den måten kan ein drikke seg full relativt billeg, samstundes som dei fyrste 4-5 pilsa hemmar smaksløkane til piss-ølet skal renne innpå.

 

got that?

 

Evt. bare kjøpe sprit, dersom du vil gjere det vanskeleg meinar eg.

Lenke til kommentar

Syntes det er rart at så mange misliker Ringnes pilsner, i mine øyne er den blant det beste man finner i vanlige dagligvarebutikker som Rimi og Rema, mye bedre en feks norskprodusert Heineken og Carlsberg. Ringnes pilsner kom forresten på topp sist Apertif.no testet vanlig lyst butikkøl, sammen med Hansa Premium.

 

Som tidligere nevnt, må jeg si at Grans Premium er det siste jeg putter i handlekurven, har riktignok ikke prøvd Seidel, Pokal eller Tou.

Lenke til kommentar

En skikkelig jovial type plukka med seg en six-pack på KIWI butikken i dag mens han hilste på alle folk han traff. Han så ikke ut som en alkoholiker først, men proklamerte plutselig for de i kassa at han "måtte drikke seg ned"

 

Det irriterer meg at jeg ikke så øltypen han kjøpte. :roll:

 

 

 

EDIT: Kan legge til at jeg selv kun kjøpte en boks Aass fatøl som var meget god. Smaker veldig likt Lundetangen.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar
En skikkelig jovial type plukka med seg en six-pack på KIWI butikken i dag mens han hilste på alle folk han traff. Han så ikke ut som en alkoholiker først, men proklamerte plutselig for de i kassa at han "måtte drikke seg ned"

 

Det irriterer meg at jeg ikke så øltypen han kjøpte. :roll:

Det var sikkert lettøl.

Jeg har merket at en del alkoholikere her i byen kjøper lettøl framfor vanlig øl av for meg ukjente årsaker.

 

Men over til tema. Det verste ølet jeg har smakt er Newcastle Brown Ale eller Kilkenny. Jeg er litt usikker på hvem som har den tvilsomme æren av å være det værste jeg har smakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Men over til tema. Det verste ølet jeg har smakt er Newcastle Brown Ale eller Kilkenny. Jeg er litt usikker på hvem som har den tvilsomme æren av å være det værste jeg har smakt.

Du liker tydeligvis ikke mørkt øl? De to er jo noe av de beste man får kjøpt i butikken da! :O

Lenke til kommentar
Men over til tema. Det verste ølet jeg har smakt er Newcastle Brown Ale eller Kilkenny. Jeg er litt usikker på hvem som har den tvilsomme æren av å være det værste jeg har smakt.

Du liker tydeligvis ikke mørkt øl? De to er jo noe av de beste man får kjøpt i butikken da! :O

Jeg drikker Guinness, så mørkt øl er ikke fulstendig fyfy.

Lenke til kommentar

Jeg er meget fornøyd med det meste av "industri-ølet" som selges her til lands. Favorittene er Hansa Fatøl, Pilsner og Carlsberg. Uansett kjøper jeg alltid med meg en flaske eller to av import-øl, og her prøver jeg mye nytt for hver gang jeg drikker. Grolsch på flaske er utelukkende det beste ølet jeg har smakt innen import-ølet, og det verste må være Tiger-ølet. Denne lille flasken til en pris på godt over 30 kroner smakte alt for mye korn etter min smak, og skal aldri mer kjøpes.

 

Ellers er Borg relativt bås.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...