Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mindre farlig om banene blir skadet i November enn om de blir skadet i Mars. Nå har vi en hel sesong foran oss, og skadene på Brann Stadion etter kampen i dag vil få konsekvenser i flere uker fremover. Dessuten blir banene mindre skadet av høstkamper enn av en lang vinter med for tidlig seriestart.

Lenke til kommentar

Upatriotiske landsforrædere.

 

Ser heller fotball med møkkalag jeg føler både for og i mot, enn utenlandske kjøpelag jeg ikke har noe forhold til.

 

Noe av det mest patetiske som finnes er nordmenn som blir veldig følelsesmessig involvert i hvordan en gjeng millionærer som spiller på en eller annen engelsk klubb gjør det. (Brannfakkel)

Endret av Thend
Lenke til kommentar

Bedre enn Conference League!

 

Alle som liker Michael Jackson her i landet er landsforrædere. Dere må like Rybak!

 

Alle som ser på utenlandske TV-serier er landsforrædere. Dere må se på Hotel Cæsar!

Lålz. Ta en spøk, gutt.

Endret av Thend
Lenke til kommentar

Kanskje litt frekt å kalle det flaut, vet ikke jeg, men det er ikke til å legge skjul på at TL er på et mye lavere nivå enn f.eks PL og La Liga. Jeg går ofte på Brann-kamper og er en ganske stor Brann-supporter, så jeg har ikke problemer med å se på det sånnsett.

Lenke til kommentar

Bedre enn Conference League!

 

Alle som liker Michael Jackson her i landet er landsforrædere. Dere må like Rybak!

 

Alle som ser på utenlandske TV-serier er landsforrædere. Dere må se på Hotel Cæsar!

Lålz. Ta en spøk, gutt.

Du som kom med en slik "spøk", burde da skjønne at jeg gjorde det samme. ;)

Lenke til kommentar

Er Latias den nye bortforklareren? :p

 

Neida, fra spøk til alvor. TL har et latterlig nivå om man skal sammenligne TL og PL. Jeg har et favorittlag i TL noe som jeg vil alltid ha og det er Vålerenga. Jeg prøver å få med meg alle kamper, men om det kræsjer med Manchester United kamper er jeg ikke i tvil om hva jeg skal velge.

Manchester United kommer alltid til å være først i rekka, uansett hva!

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Latis er født på 90-tallet.

 

Kanskje litt frekt å kalle det flaut, vet ikke jeg, men det er ikke til å legge skjul på at TL er på et mye lavere nivå enn f.eks PL og La Liga. Jeg går ofte på Brann-kamper og er en ganske stor Brann-supporter, så jeg har ikke problemer med å se på det sånnsett.

 

Jeg er helt enig i at nivået er lavere, det jeg reagerer litt på er når folk klager over at tippeligaen holder et lavere nivå. Hva hadde man egentlig forventa seg?

 

Men det stopper ikke min forundring over at nordmenn holder med lag fra andre byer i andre land de ikke en gang har vært i. Noe av greia med fotball er jo at man holder med et lag fra stedet/regionen man vokste opp i og holder seg til det. Greit nok, jeg er Liverpool-supporter sjøl og synes det er helt ok når de gjør det bra, men gleden jeg følte da Kongsvinger rykka opp i fjor høst var 58 ganger sterkere enn det jeg følte da Liverpool vant Mesterligaen, om du skjønner hva jeg mener. [/rant]

:)

Endret av Thend
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...