Gå til innhold

Modern Warfare 2 er historisk (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, må si det er rart... Synes folk faktisk at SP delen av spillet er noe bra? 4-5 timer sier jo seg selv. Lurer på om noen syntes at quake 3 sin SP del var bra. Veldig lite relevant "historie" og man satt jo bare vanskelighetsgraden til Nightmare og det tok glatt 4-5 timer å fullføre. Med sinnsykt mye action og ikke et sekund hvile, for da ble man eid :p

Lenke til kommentar

Ekstreme tall. Skuffende at folk som har sagt de skal boikotte allikevel kjøper spillet. Blir spennende å se hvor mange som fortsatt spiller det om ett år.

 

Personlig synes jeg ikke spillet står til hypen i det hele tatt, har riktignok bare prøvd singleplayer i et par timer men konsollifiseringen er veldig merkbar synes jeg. Ser ikke helt hva som er så spesielt med dette i forhold til andre spill i samme sjanger som skulle tilsi denne ekstreme hypen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
det har en historisk dårlig multiplayer til pc!

På grunn av noen serverproblemer og ikke dedicated servers ?

 

Liker multiplayeren veldig godt, og den er ekstremt bra!

Lenke til kommentar

Har spilt multiplayeren en del, og med mindre det kommer flere multiplayer muligheter så kommer jeg til å legge dette spillet på hylla og fortsette med cod4.

 

Hele konkurranse delen med spillet er borte :(

 

Ingen recording - ingen fragmovies/demoer - ingen/lite fans.

 

Heller ingen garranti for hva slags ping man kommer til å få, noe som suger litt om man liker å spille matcher, som meg.

 

Må nok desverre si at dette spillet ikke er for "hardcore" gamere :ermm:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva som gjør opplevelsen så mye dårligere på pc. Vi konsoll brukere har jo ikke noen problemer?

 

Uansett; syntes det er velfortjent. Spillet i seg selv online er genialt, taktisk og utrolig dypt.

 

Er man flink nok er det lett å være blant de beste, lettere enn i cod 4 føler jeg. Har en k/d ratio på godt over 2, og den stiger. Gjelder å tveake perksa og våpna til å passe perfekt sammen, spille taktisk ved å kjenne banen og bevege seg listig, beregne killstreaks, ha et dønn solid sikte, bruke stinger for å lett skyte ned helikoptere osv.

Lenke til kommentar

De har jo fucket opp PC så jævlig. Jeg boikottet. Lastet det heller ned og feia gjennom SP-delen. Greit nok. Deilig å slippe alt det steamdrittet og styr. Har heller INGEN dårlig samvittighet med å laste ned dette. De cheater meg, da cheater jeg dem.

 

Edit: Langt fra det beste CoD spillet. CoD er milevis foran.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva som gjør opplevelsen så mye dårligere på pc. Vi konsoll brukere har jo ikke noen problemer?

 

Uansett; syntes det er velfortjent. Spillet i seg selv online er genialt, taktisk og utrolig dypt.

 

Er man flink nok er det lett å være blant de beste, lettere enn i cod 4 føler jeg. Har en k/d ratio på godt over 2, og den stiger. Gjelder å tveake perksa og våpna til å passe perfekt sammen, spille taktisk ved å kjenne banen og bevege seg listig, beregne killstreaks, ha et dønn solid sikte, bruke stinger for å lett skyte ned helikoptere osv.

 

Konsollbrukere har dessverre ikke vært vant til like god kvalitet som på PC. Derfor vil ting som oppfattes som et tap på PC ikke nødvendigvis gjøre det på konsoll.

 

AtW

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva som gjør opplevelsen så mye dårligere på pc. Vi konsoll brukere har jo ikke noen problemer?
Tja, konsoller er jo i utgangspunktet gimpet siden kontrolleren er mye tregere og mindre presis enn tastatur+mus, så begrensningene ved å ha høy latens blir ikke så merkbare. I tillegg har konsollversjonen støttehjul i form av autoaim og snillere hitdetection.

 

En annen ting som gjør kombinasjonen listenserver og matchmaking mindre ubrukelig på konsoll enn på PC er at konsoll rett og slett har mange flere spillere enn PC (PC står for ca. 5-6% av antall solgte eksemplarer, Xbox har omtrent 57% og PS3 37%). Det medfører at det er mye større sannsynlighet for å finne tilstrekkelig antall spillere som ønsker å spille det samme som deg og som du har noenlunde god linje til hvis du spiller på Xbox enn på PC.

 

Men til slutt, så er nok ikke problemet at MW2 er dårligere på PC enn på konsoll (for det er det ikke, det er i praksis akkurat likt). Problemet er at MW2 på PC er dårligere enn COD4:MW på PC. Og når Robert Bowling & co lover en opplevelse som er forbedret fra eneren og så produserer en dårlig konsollport som leverer mye mindre, så blir folk naturlig skuffet.

 

Er man flink nok er det lett å være blant de beste, lettere enn i cod 4 føler jeg.
...og det er vel egentlig ikke en god ting, sett fra et litt mer kompetitivt ståsted. Endret av Sutekh
Lenke til kommentar
(PC står for ca. 5-6% av antall solgte eksemplarer, Xbox har omtrent 57% og PS3 37%). Det medfører at det er mye større sannsynlighet for å finne tilstrekkelig antall spillere som ønsker å spille det samme som deg og som du har noenlunde god linje til hvis du spiller på Xbox enn på PC.

 

Er det riktig? Det er jo en uvanlig lav prosent for PC-salg.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...