Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yepp, Jason fikk utfolde seg i 10 minutter i bassolo i 1992, men han hadde virkelig noe å bevise for fansen også. Det er ikke samme stemninga rundt Rob, han er liksom bare en trivelig godbamse som var et godt tilskudd til et skadeskutt band og fikk alle til å bli glade i hverandre igjen.

 

Med Jason var det mere konstant "mobbing" fra både bandmedlemmer og fans, Jason Newbie og alt det der. De skrudde jo tilogmed ned bassen hans på hele ..Justice-plata så den knapt høres. Å ta over fra Cliff var ikke noe tullesak.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hva er meninga til folk ang. Lars her inne ? :D

 

Selv synes jeg Lars passer perfekt inn i Metallica, og jeg mener han gir musikken mye energi og feel. Selv om han kanskje ikke er verdens beste trommis, så liker jeg trommearbeidet hans i studio. Live tror jeg det er en mangel på trening, motivasjon, og dårlige mikker som slår ut. Og det siste året har trommingen hans blitt veldig mye dårligere. Men med et nytt album på vei, vil han nok jobbe litt mer med det tekniske. Selv om de som misliker Lars ikke liker å høre det; Lars jobbet godt med teknikken før DM, og var i storform i studio.

 

Så må jeg nevne; Lars er bare en helt utrolig karismatisk og hyggelig fyr :) Som person er han en stor inspirasjon for meg. Og vi er akkurat like høye ^^ Har alltid hatt en skjult liten drøm om å ta et bilde med Lars, sånn at folk tror jeg er noenlunde normal i høyden :D

Endret av killthenavy
Lenke til kommentar

Metallica for meg har aldri vært å finne det perfekte. Stemmer til James kan være litt sur innimellom, Lars er ikke verdens beste trommis osv, men sammen er de gull. De lager knallgod musikk sammen og det treffer meg hvertfall. Da gjør det meg ingenting at det er små "skavanker". Jeg går på konsert for å bli underholdt hvertfall og det er få som kommer opp på Metallica-nivå for min del.

Lenke til kommentar

HAH! Nai, James er heller forbildet mitt enn Lars. Jeg vil ikke ha samme væremåte og personlighet som Lars, jeg håper virkelig han har endret seg ifra å være den trangsynte egoen på Some Kind of Monster-dokumentaren.

 

Hetfield forever <3

 

Nå nærmer vi oss "hvem er du i Hannah Montana" quiz på spray.no...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...