Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jessda.. Jeg kjøper GTA V på PSN pga cdon har rota, for så å få beskjed om at det er for lite systemminne til å laste det ned.... great...

Endret av Straits
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! De sendte det ut på lørdagen etter jeg la inn en ordre sent på fredagskvelden.

Ganske så fornøyd nå, ja. :D

Ja, jeg burde bestilt fra Ludo på fredag jeg og... hvorfor gjorde jeg ikke det. Fuck.

Skrevet

Ser ut som om Gamezone er treige igjen, de to siste forhåndsbestillinene mine fra dem har kommet 2-3 dager etter slippdatoen. Så har jeg flaks så får jeg det i morgen, hvis ikke så kommer det vel til fredagen...

Skrevet

"At one point I drove into the desert and found some sort of camper van, got out of my car, heard a weird zapping noise, then woke up naked on a railway line. Mystery! Serendipity! There's a huge prison complex I haven't even been to yet. It goes on and on."

errrrrr... meh.. gewd!

Skrevet

Hvordan er det med de 3 karakterene og missions, kan man spille igjennom ved å bare bruke 1, eller må man gjøre missions med de andre for å komme videre?

Skrevet

Er det noen som har kommet over noen butikker hvor de har begynt å selge spillet? :roll:

er da ikke release før i natt, eller i morgen...

Man kan helt sikkert komme over en eller annen plass som selger, men jeg har ventet i 1428 dager siden jeg fant ut at dette spillet ble anonsert, så jeg skal pent klare 7 timer til.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...