Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at jeg hadde en lapp liggende på skrivebordet hvor de viktigste juksekodene sto skreved ned da jeg spilte San Andreas. Etter hvert ble spillet så bugga at det ble masse problemer med tekstur og lignende. Når jeg fløy kunne plutselig skyskrapere dukke opp foran meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du ikke spilt de tidligere GTA spillene? De knappekombinasjonene skal kun trykkes i real-time.

Og tro meg, knappekombinasjonene kommer du til å kunne utenat i løpet av 2 timer. Jeg husker fortsatt kodene fra San Andreas, og det har jeg ikke rørt på gud vet hvor mange år.

Posten var til headhunter.

Endret av Bebeluv
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Hvordan fungerer kodene da? Er som i gta IV at de lagrer seg etter du har skrevet de inn en gang. Det blir jo enda vanskeligere å måtte huske LB RB LB RB... Osv mens du for eksempel flykter fra politiet.

Oss gamle gutta klarte fint å huske de viktigste kodene når man ble jaget av politiet i GTA 3, Vice og SA, så hvorfor skal ikke dere klare det? Hjernetrim folkens! Å taste koder i GTA IV er for latinger....

Jeg har ennå koder fra SA limt i skallen og det er mange mange år siden jeg spillte det på PS2, tro meg dette er 0 problem...

Kodesystemet i IV var ræv.... Jeg er glad de har gått tilbake til den gamle metoden.

O R<- O R<- L-> Square Triangle U (pil ned) - Fremdeles min favorittcheat igjennom tidene, fra SA, noen som husker den (playstation)?? ;)

Endret av Skipstrixxy
Skrevet

Jeg vet såvidt hvor knappene på kontrolleren min er jeg... Sier litt om hvor mye jeg spiller... :p

Syns fortsatt ikke LB og LT gir mening hvorfor er B på toppen og ikke bunnen liksom ?

Jeg har alltid hatt for meg at LB stod for Left Bottom og LT stod for Left Top :p

Skrevet (endret)

Jeg har ennå koder fra SA limt i skallen og det er mange mange år siden jeg spillte det på PS2, tro meg dette er 0 problem...

Samme her.

Digget flyge koden hvor biler kunne fly,

fy flate trodde jeg skulle dø av latter.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har spilt gta serien helt siden GTA 2. Det har ikke vært et problem å huske koder men jeg syns det var lettere i gta IV og håpte og regnet egentlig med at det samme systemet kom til å være i gta V. På pc er det lett å huske kombinasjoner av bokstaver som du kan gjøre til ord. På konsoll derimot hvor "B Right LB LT Left RB LB LB Left Left A Y" er koden for stunt fly og på pc hadde denne koden vært "FLYINGTOSTUNT" som for meg er mye lettere å huske.

Edit: ganske sikker på at det er trigger og bumper

Endret av head_hunter
Skrevet (endret)

Det er ikke ofte jeg vil at helgen skal være over raskt, men har ikke tenkt på noe annet denne gang. :p

Er faen ikke ofte jeg gleder meg til å reise til Vietnam for 8 uker med jobb igjen heller!!! :p

Endret av Skipstrixxy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...