Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er vel ikke noen som har link til en oppdatert side med cheats til GTA V? Hadde vert interessant å sett hva R* har funnet på denne gangen, har allerede sett et par cheats blitt brukt på streaming, men ingen "breaking" news

http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1mfit2/gta_v_cheats/

Usikker på hvor oppdatert den er, men låg hvertfall på toppen på reddit.

Endret av SniKaZ
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever det samme selv. Er kun noen russiske og tyske stream som funker bra eller stream som ikke kjører HD.

Hos meg er det uansett. Nettet er raskt ned, og kjører opp til 20mbps, men dropper ned til noen bytes/0bytes. Siden streams kjører konstant, og krever en oppegående linje til enhver tid, blir det litt kjedelig. Youtube osv går greit da de bufrer.

Skrevet (endret)

http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1mfit2/gta_v_cheats/

Usikker på hvor oppdatert den er, men låg hvertfall på toppen på reddit.

Ok, det var ca dem jeg har sett blitt brukt hittil! Fint dem har gått over til det gamle cheat systemet igjen!! :)

Listen blir nok mye lengre. Håper virkelig vi får "never wanted" cheaten tilbake. Den er kjekk når man skal gjøre faenskap!

Den var bra. Ser ikke ut som han gjør oppdrag heller. :D

Nope, Magic Mike har streamet noen dager nå.... KUN freefroam!

han har likevel sikkert gjort noen oppdrag utenfor streamingen, da man starter spillet med Franklin.. Har ikke sett han spille som Trevor enda, noe som kan tyde på at vi treffer han sist.

Endret av Skipstrixxy
Skrevet

Noen som vet om butikkene i drammen har nattåpent?

Tror ikke det er noen i drammen som har nattåpent, har i hvert fall ikke hørt noe om det.

Jeg drar bare innom elkjøp etter jobb. De har alltid noen spill på lager :D

Skrevet

Kan noen forklare meg hva den videoen gikk ut på?

Den er tatt vekk fra nettet igjen,. så fikk ikke sett

Den er der. Bare

velg at du driter i aldersrestriksjonen og du er good to go

Skrevet

LOL! Genialt at man kan ta et slags "snapchat" bilde av seg selv - når man foreksempel har kjørt over en hjort med bil, for så å legge det ut på Social Club!!! :green: hahahahah kommer til å bli mye rart der etter hvert!

Skrevet

Tjaaa, det er vel ikke helt GTA-stil :p

Jepp hadde ikke forventet noe heller :p

Hadde bare vært kult og leke politi og røver og kjørt rundt mens man så inni bilen etter ulovlige ting xD

Skrevet

Jævlig kult at de har gått tilbake til det gamle cheat-systemet. Skal som vanlig holde meg unna cheats i storyen, men når man skal lage faenskap i Los Santos etter hovedstoryen så er det gamle cheat-systemet så mye bedre enn det i GTA IV. Ble jo plaffet ned i IV før jeg klarte å skru av politiet jo.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fungerer kodene da? Er som i gta IV at de lagrer seg etter du har skrevet de inn en gang. Det blir jo enda vanskeligere å måtte huske LB RB LB RB... Osv mens du for eksempel flykter fra politiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...