Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor høy musikk kan man spille før 23?


ThorU

Anbefalte innlegg

Selv om noen er plaget av støy, betyr det faktisk ikke at støynivået er høyere enn grenseverdien...

Det er jo enorm forskjell på om støyen kommer fra f.eks. en bil som kjører forbi i løpet av 15 sekunder, om naboen bruker 5 minutter på å sage ned et tre med motorsag eller om støyen faktisk er vedvarende flere timer i strekk slik musikk som oppfattes som for høy (men gjerne er under hva som er tolererbart hvis det varer i korte perioder) kan være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo enorm forskjell på om støyen kommer fra f.eks. en bil som kjører forbi i løpet av 15 sekunder, om naboen bruker 5 minutter på å sage ned et tre med motorsag eller om støyen faktisk er vedvarende flere timer i strekk slik musikk som oppfattes som for høy (men gjerne er under hva som er tolererbart hvis det varer i korte perioder) kan være.

Helt riktig. :)

Lenke til kommentar
Godt poeng. :)

 

Mine innspill krever riktignok at begge parter iallfall forsøker å være saklige. Jeg setter det som en forutsetning. ;)

 

Jeg kommer til å være saklig så fort naboen kommer pent på døra. Er jeg barnslig og ber om for mye nå, eller burde jeg kunne forvente det?

 

Som sagt kommer jeg uansett til å åpne hvis de kommer igjen, men er han i samme humør som sist gang, kan jeg ikke love en ryddig diskusjon ...

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...