Gå til innhold

lurer på å begynne igjenn med Aoc


Anbefalte innlegg

hei,

jeg fikk denne mailen fra FunCom i dag

 

 

(---------)! Your level 80 , ------, awaits your return to Age of Conan!

 

Now you can play Age of Conan again for 14 days completely FREE of charge! This offer does not require any purchase as long as you act before November 27th, 2009. There are also some amazing rewards available to you if you purchase game time now!

 

 

 

Funcom is currently working on the game's first expansion called Rise of the Godslayer. Set in a distant, eastern empire, this expansion promises to deliver countless hours of new high-level content. Now is the time to start playing again to prepare for this whole new adventure!

 

Time limited offer! Get access to The Secret World beta test, exclusive XP boosting helmet AND free expansion download!

 

If you choose to purchase additional gametime during this campaign period, you will receive:

Subscribe for 1 month and get one week of additional gametime for free

Subscribe for 3 months and get guaranteed access to the closed beta test of The Secret World + the reward above*

Subscribe for 6 months and get the Hyrkanian Headguard, an epic armor piece with a 10% XP boost + all rewards above

Subscribe for 12 months and get the Rise of the Godslayer expansion for free + all above**

 

In addition we have also increased the discounts on the longer subscription cycles: 3 months gives a 20% discount, 6 months gives a 30% discount, and 12 months gives a 45% discount.

Each bonus item can only be received once per account.

 

* Access to later stages of the closed beta, date of access to be announced

** When launched in first half of 2010

 

 

og ble litt fristet til å begynne i gjenn. Grunnen til at jeg sluttet sist (13 mnd. siden ca) var p.g.a. jeg var lei av bugsene, lite endgame content osv. men det har jeg hørt er blitt bedre nå. i tilleg har jeg mye bedre tid til spilling nå siden jeg ikke lengre går på skole.

 

jeg spilte foresten på Crom med en Lvl 80 ToS, men ganske godt gear, en del epics.

er det noen som vet om det fremdeles er noe fart på crom, osv? åssen guilder som fremdeles er i livet og åssen folkene generelt er der.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har kommet endel mer endgame content, og mer er i vente!

 

Om du skal subbe, så anbefaler jeg 12 måneder for 720 kr (45% discount!) og da får du gratis Rise of the godslayer når det kommer ut i første halvdel av 2010.

 

Crom er jo PvE, er ikke på servern selv. Men har forstått at dem som liker det litt rolig trives der, mtp. på 0 ganking =) Av guilder vet jeg at Affinty holder på som det suser, og ja, servern er det futt i, like stor som Fury tror jeg den er!

 

Selv liker jeg PvP, og anbefaler Fury. Kanskje lvle en ny char opp, så du kan se forberdingene siden launch med egne øyne. Men white sands og underhalls er ikke for såre sjeler! hehe

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg lasted ned Age Of Conan nå etter ca 5 måneder med pause.

Har det blitt noe bedre? mtp endgame, det var jo bare én instance meg og futilez gikk i. Var jo kjedelig å gjør det samme over og over igjen.

Har det da kommet flere lv. 80 instancer? er PvP mer balanced? Er serverne stabile?

 

Jeg håper da det kommer til å underholde meg, nå som WoW er ett piece of cake spill, og kjedelig.

Lenke til kommentar
Jeg lasted ned Age Of Conan nå etter ca 5 måneder med pause.

Har det blitt noe bedre? mtp endgame, det var jo bare én instance meg og futilez gikk i. Var jo kjedelig å gjør det samme over og over igjen.

Har det da kommet flere lv. 80 instancer? er PvP mer balanced? Er serverne stabile?

 

Jeg håper da det kommer til å underholde meg, nå som WoW er ett piece of cake spill, og kjedelig.

 

Kommet en ny instance kalt Iron Tower og hvis du gjør Xibaluku på hard mode nå så kan man få epic ringer. Er jo mange flere en 1 lv80 instance i spillet:) Begynn å raid feks

Man kan også kjøpe sosiale items i spillet med hjelp av en ny valuta kalt veterans reward.

Kan ikke si at PVP er med balansert, men funcom har balansert en del klasser.

Serverne er desverre mindre stabile enn før, takket være 1.05.6 patchen. Funcom har prøvd å fikse problemet, kommer nok en patch denne uken.

Alle venter på den store 1.06 pacthen nå som skal fårhåpentligvis lanseres neste uke på TL serverne.

Bare join, koselig å spille.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kan melde om at det er masse liv på Crom, enda mer nå etter server-merge. Global chat kan bli litt for mye til tider, men det er aldri noe problem å finne pugs til Tier 1 raids, heller ikke Tier 2. De fleste er i tillegg habile.

 

Av Lvl 80 gruppe-instanser har man Onyx, Crows Nest, Iron Tower (Har også hard-mode for epic drops), Xibaluku (også hard mode mulig). I tillegg har man Epic Khesh, hvor bossene dropper loot, dette var mer populært før Crows Nest og Iron Tower åpnet.

 

Kan også nevne at drops i Iron Tower er nye armor sett, ikke alle like pene, men kule likevel :D

Lenke til kommentar

Mulig noe av dette var kommet, men orket ikke redigere det; (mulig jeg glemmer noen )

- Ymirs Pass (område for levling lvl50-60)

- Tarantia Commons (område for levling lvl 70-80)

- Cradle of Decay (6manns grp instance lvl 40-45)

- Iron Tower (6manns grp instance lvl 75-80)

- Crows Nest (6manns gpr instance lvl 70-80)

- Mansion (solo lvl 75-80)

- Slaughter House (solo 77-80)

- Wing 2 og 3 raiding instances (Wing 1 var vel der alt?)

- PvP Levels 1-5 som gir nytt gear og PvP Invuls

- Sieges er på god vei rettet (hvertfall funker det fint på Aquilonia)

 

På trapppene er (patch 1,6 som kommer i februar håper jeg);

- Raid Tier 3 (driiiit vanskelig.......)

- Guild Renown (Alt du gjør for guilden gir poeng som guilden kan gjøre mye morro med)

- Masse nytt RP interaction stash

- Revamp av Assassin (som gjør dem til en Killer uten sidestykke)

+Masse som jeg ikke orker å skrive

Lenke til kommentar

Var 48 vs 48 og det var en bråte med Mages på hver side ja. Men Helpsomer har også selvfølgelig helt rett. Sieges på Aquilonia går MYE smoothere enn på Fury.

 

Men skal bli artig å se om fixen te Funcom klarer å rette det, er jo kjedelig for Fury at Sieges kræsjer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

De har fått mange nok år på å gjøre det bra, men failer fremdeles. Aoc er fortsatt et dårlig spill, don't go there.

 

Alltid morro å se godt begrunna argumenter :) Men det er enkelte som kjøpte AoC for å få ett straight forward spill som WoW uten utfordringer gikk på noen smeller vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Sant, å slåss mot bugs og tekniske feil dagen lang, med crappy musikk, urafinert gameplay og dårlig generell spilldesign i bakgrunnen er mer utfordrende enn en skulle tro.

 

Og hva er vel ikke mer forfriskende enn å bli stuck i ingen ting, søke assistanse fra GM, for så å oppdage at det ikke finnes lovlig ansatte GMs som ikke er mongo?

 

Jiha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...