Gå til innhold

lurer på å begynne igjenn med Aoc


Anbefalte innlegg

Sant, å slåss mot bugs og tekniske feil dagen lang, med crappy musikk, urafinert gameplay og dårlig generell spilldesign i bakgrunnen er mer utfordrende enn en skulle tro.

 

Og hva er vel ikke mer forfriskende enn å bli stuck i ingen ting, søke assistanse fra GM, for så å oppdage at det ikke finnes lovlig ansatte GMs som ikke er mongo?

 

Jiha.

Det er ganske tydelig at du ikke har spilt Aoc på en god stund, for slik er det overhode ikke lenger.

 

Men det er helt greit for jeg vill helst slippe maset fra slitsomme unger som deg på serveren ;)

Endret av Its me benji
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gav det en fair sjanse, nok en gang, for to og en halv uke siden.

 

Det er fremdeles et dårlig spill, noe som er synd, men sånn er det bare. Communityen i Aoc må forøvrig grense til noe av det svakeste jeg har opplevt. Skuffende.

 

Uansett, ignorante tosker får fortsette å late som å nyte en haug med søppel, your loss.

Lenke til kommentar

Jeg gav det en fair sjanse, nok en gang, for to og en halv uke siden.

 

Det er fremdeles et dårlig spill, noe som er synd, men sånn er det bare. Communityen i Aoc må forøvrig grense til noe av det svakeste jeg har opplevt. Skuffende.

 

Uansett, ignorante tosker får fortsette å late som å nyte en haug med søppel, your loss.

Vis det hadde vært så dårlig så hadde det vell ikke vært så mange som hadde spilt det ?

 

Smaken er som baken og alle har forskjellige meninger sånn er det bare ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...