Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min BMW E36 318 touring 97mod


Nstin

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en BMW I påskeferien og jeg tenkte jeg skulle lage en liten showcase da:)Bilen er en 97 moden e36 touring. Jeg ga 49 000 for den. Bilen hadde gått 174 000 og har nå nådd 186 000 Bilen er en drøm å kjøre og dama elsker den<3 Hadde den på langtur til danmark hvor det ble kjørt 200mil uten problemer på en uke:) Bilen har masse utstyr.

Blandt annnet:

Klima, stor kjørecomputer, varmeseter, automatisk avblendbarespeil også utvendig, oppvarmede speil ute, grønnsota frontrute øverst, alarm, elektriske vinduer, og mer=)

 

For å vise litt hva jeg har gjort med den, eventuelt få tips til flere ting jeg kan gjøre med den :) Jeg har desverre ingen bilder av bilen helt orginal :(

 

Jeg har bytta felger, lykter fremme, blinkers fremme, alle lysa inne i bilen til blå led, skiltlysa til hvite led, satt i dvd/cdspiller, bytta bremser og klosser foran, olje og oljefilter, stoffmatter foran og bak og noe mer jeg ikke kommer på i farta:P

 

 

Første bildet er i Kristiansand, med nye blinkers =)

 

Bilde nr 2 er når den er mest orginal. Men med nye felger, nye lykter, og nytt carbon merke på panser

 

Bilde nr 3 er baksiden av bilen. Med blå led's over bagasjen. Nederste del av bakluka er kappa av og ny del er blitt lagd å sveiset på å lakkert hele luka=) Skilt lysa er hvite led's

 

Bilde nr 4 er der jeg sitter:) Med touchscreen dvd/cd spiller, blå led's ved beina og i taket

 

Bilde nr 5 er fra under bilen

 

Bilde nr 6 er et bilde fra førerplassen i mørket :) og ja terningene er fortjent opp til flere ganger;)

 

Bilde nr 7 er med vinterfelgene:P og i bilen sitter dama<3 felgene har på orginale bmw kapsler nå:)

post-65500-1257718080_thumb.jpg

post-65500-1257718173_thumb.jpg

post-65500-1257718293_thumb.jpg

post-65500-1257718599_thumb.jpg

post-65500-1257718690_thumb.jpg

post-65500-1257719111_thumb.jpg

post-65500-1257719162_thumb.jpg

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar:)

 

Skogen blir desverre å beholde, jeg er veldig glad i baums:P Baklys med hvite blinkers er noe jeg har veldig lyst på. men jeg synes de er veldig dyre 1300 pr lykt eller 1600 for et sett med krystall look :S

 

Har også vurdert større felger, 19 toms, gull felger med inpress:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Takk! :) Er veldig fornøyd med bilen. Fin å kjøre på snøen også, er veldig forutsigbar hvis man ligger breit har jeg funnet ut;) Ikke at jeg er noen råkjører, men måtte jo kjenne på åssen bilen oppførte seg i sladd :)

 

Blir ikke så mye gjort med bilen nå på noen måneder, skal nemlig flytte i januar:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...