Gå til innhold

Anmeldelse Asus UL30A (Batterikongen)


jon_o

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilte den nye Asus UL50 VT i dag som kommer med skjermkortet NVIDIA GeForce G210M som faktisk yter bedre en feks ATI 4570 :) Liker også at man kan skru av G kortet og bare kjøre på Intel kortet. Det var Julestemmning på MPX i dag da jeg fikk maskinen for 6490,- fraktfritt ordinær pris 7490,- pluss to refleksvester med MPX logo :) Leser den skal klarer 12 timer på batteriet jeg er spent men enda viktigere er at den er rolig og ikke blir varm så jeg gleder meg.

Er UL50VT 15" ?

Lenke til kommentar
Veit framleis ikkje om det blir kjøp, men nokon som veit om nokre gode vesker til UL30?

 

Selv om denne er 13.3 så er det nok flere 12.1 som vil passe og om man vil ha minst mulig veske. Har selv en targus athmosphere 13.3. Den er mer enn stor nok, men tok den fordi jeg vil ha noe å ha mus, ekstern dvd brenner osv i og.

 

Vurderer også en Dicota smartskin når jeg bare skal ha med maskin uten for mye tilbehør under reise.

Lenke til kommentar
Tror du ikke får den i Norge, iallefall ikke enda. Du får prøve Amazon eller noe sånt om du vil ha den nå.

 

Takk for svar :)

 

Vet du om den kommer til Norge? Lite aktuelt å kjøpe fra Amazon, feks..

 

Det fristet med 13,3", god batteritid og lav vekt - men også muligheten for noe spilling!

 

Kommer uansett til å ha en maskin for tyngere oppgaver og spill! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...