Gå til innhold

Anmeldelse Asus UL30A (Batterikongen)


jon_o

Anbefalte innlegg

Nokon andre som framleis brukar denne? Min nærmar seg 3 år no og er framleis i relativt god stand. Har lurt på å kjøpe ein SSD og kanskje win 8 for å forlenge levetida/forbetre ytelsen/bli vand med win 8.

 

Nokon som har anbefallingar til i ein god SSD og som har erfaring med win 8 på maskina?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker min fortsatt. Det hadde sikkert gjort susen å få inn en SSD. Hvis du legger litt penger i en god SSD nå, så kan den jo flyttes over på en evt. ny pc siden.

 

https://prisguiden.no/produkt/ocz-agility-3-240-gb-148154

 

JEG tror ikke win8 vil forlenge levetida på pcen, ei heller ytelsen.

 

Vet ikke helt hvordan det er med din, men min har ikke 12 timer batteritid igjen. Er batteri kanskje en bedre investering? regner jo med at pcen ble kjøpt mye på grunn av batteritid.

Lenke til kommentar

Batteriet er nok noko svekka i forhold til glansdagane ja, men bruksområdet har også endra seg ein del for min del, så akkurat det er framleis godt nok for meg :)

 

Sjå der ja, det er noko å hive på ønskelista for i år! Det er jo den som først og fremst vil auke levetida ja, win8 er mest fordi eg har lyst å prøve det ut og denne pcen er for meg ein god plattform å gjere det på. Lurer derfor på korleis det eventuelt vil køyre på denne maskina i forhold til 7, i og med at win8 skal vere "lettare" grafisk så vidt eg har forstått, og det er nettopp på dette området denne maskina stiller svakast.

 

Må uansett berre slenge på at dette utan tvil er eit av mine beste kjøp nokonsinne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...