Gå til innhold

Dual screen taskbar


Zappy

Anbefalte innlegg

Med overgangen til W7 har det blitt mer naturlig for meg å ha oppe LANGT flere programmer og vinduer enn før. Jeg har oppe mellom 10 og 20 programmer til enhver tid og sikkert 2-3 ganger flere vinduer (ekskludert nettleseren). Noen ganger blir det litt rotete å finen igjen vinduer og hvor de er åpen etc.

 

Finnes det en taskbar som går over begge skjermene og plasserer de åpne programmene på taskbaren til den skjermen de er åpen på? Altså om jeg har Opera åpen på skjermen til høyre så vises den på høyre taskbar, mens programmer på venstre skjerm vises på venstre taskbar.

 

Om det ikke finnes, har noen tips til andre løsninger som fungerer bra?

 

takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som han over bruker jeg også Ultramon.

 

Fungerer utrolig bra i Windows 7, du kan også lage egne hotkeys for å flytte det ene vinduet fra eller til den ene skjermen

 

03Nov-HAF787-thumbnail.jpg

 

 

UltraMon_Options-Dp8q6A-thumbnail.jpgUltraMon_Options-H6F6oH-thumbnail.jpg

 

Anbefaler på det sterkeste.. Som du ser, de programmene som er på Skjerm #2, vises på Taskbar #2. (Dette kan du velge selv).

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Akkurat det jeg så etter. Men jeg får ikke til en W7 taskbar på den andre skjermen. Den ser mer ut som en custom ultramon taskbar (ligner litt på vista sin, bare med en skrekkelig font).

 

edit: lurer på om jeg har en gammel versjon...

 

edit2: der kom det seg ja. Skulle likt å kunne pinne programmer til den. ^^

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
må nesten ta og teste den :D

ultramon trøbbler seg litt på win7 for meg også.

Hvordan da?

 

Ikke opplevd noen problemer jeg på Win7 Pro 64bit. Har riktignok fullversjonen, men tror ikke det skal bety noe.

 

Last ned Betaen av Ultramon om du kjører Win7:

http://www.realtimesoft.com/ultramon/download_beta.asp

 

Please note that this release is less mature than UltraMon 2.7.1, and is mainly recommended if you:

* are using Windows 7 or Vista,

* are affected by an issue which was fixed in this release,

* or want to try the new features

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...